Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett folk snakke mye om merket Tigi her.

Ble litt nysgjerrig på det for jeg har aldri hørt om Tigi.

Er det i samme "kvalitet" som Redken og kerastase osv?

Og hvor får man kjøpt dette?

Er Tigi dyrt?

Og er dette merket veldig spesielt da jeg aldri har sett det noe sted?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ett billig merke.

uten stil, uten klasse.

tror det er ett merke for de som har dårlig råd.

Skrevet

Du får kjøpt det billig på www.lookfantastic.com

Har hørt at stylingproduktene er kjempegode, men at det er så som så med shampo og balsamene. Har selv prøvd Moisture & shine shampo/balsam, men var ikke bra for håret mitt. Har nettopp bestilt Tigi Bedhead After Party og Tigi Small Talk - for styling. De skal visst lukte veldig godt også. :)

Gjest Ethereal
Skrevet
ett billig merke.

uten stil, uten klasse.

Hva slags tullprat er det? Prismessig ligger de som alle andre frisørprodukter. Tipper shampo og balsam koster i underkant av 200-lappen pr stk.

Selv liker jeg IKKE TIGI, med unntak av enkelte stylingprodukter. Jeg synes det meste lukter fake godteri- og fruktlukter, som jeg ikke vil omgi meg med. Men fra å ikke like noe, til å si det er dritt, er et langt steg (og den typen argumentasjon forlater de aller fleste tidlig i tenårene)...

Igjen: smak og behag lar seg vanskelig diskutere...

Skrevet

Gjest: Tøv!!

Har ikke brukt mye av TIGI men har prøvd shampo og balsam. Likte det så som så. Helt ok, bedre enn mange produkter fra supermarkedet, i alle fall for mitt hår.

Skrevet
ett billig merke.

uten stil, uten klasse.

Ikke snakk om ting du ikke har greie på gjest. Stylingen fra TIGI er aldeles super og det er ikke noe billig dagligvaremerke.

Prismessig ligger det på samme hylle som Redken i Norge men i England selges det mye billigere. Jeg kjøper det via lf.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...