AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Hvordan forteller man en mann/kompis at man er forelsket i han, uten å skremme han helt vekk? Vi har vært venner i ca 6 mnd nå. Må si det! Anonymous poster hash: f49a4...1f1
Testosteron Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Ikke si det hvis du ikke tror at han også liker deg 2
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Ikke si det hvis du ikke tror at han også liker deg Jepp, det var det jeg også tenke si Hvis han også liker deg vil han definitivt si det en gang. Du kan heller gjøre det enklere for han ved å flørte litt med han og vise han at du liker han. 2
Testosteron Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Enig med Nettinettet. Vær bare sammen med ham, så vil han forstå det - ihvertfall hvis han er forelsket i deg, for forelskede mennesker sender ubevisst ut signaler som viser at de er forelsket, og når man er forelsket, så ser man selv etter slike signaler. Er det gjensidig, så finner dere ut av det ganske fort 1
Uredd Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Hvordan forteller man en mann/kompis at man er forelsket i han, uten å skremme han helt vekk? Vi har vært venner i ca 6 mnd nå. Må si det! Anonymous poster hash: f49a4...1f1 Det kommer endel an på om du er mann eller dame...
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Det kommer endel an på om du er mann eller dame... Er dame Har sett litt etter signaler, og vi flørter litt begge to. Men, så stopper det liksom der, fordi ingen tar det første steget. Jeg vil ikke bare kysse han liksom, for da kan jeg jo såfall skremme han bort. Det må sies at han er 10 år eldre enn meg, jeg er 25. Anonymous poster hash: f49a4...1f1
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Er dame Har sett litt etter signaler, og vi flørter litt begge to. Men, så stopper det liksom der, fordi ingen tar det første steget. Jeg vil ikke bare kysse han liksom, for da kan jeg jo såfall skremme han bort. Det må sies at han er 10 år eldre enn meg, jeg er 25. Anonymous poster hash: f49a4...1f1 Han er 35 år og flørter uten å ta steget videre. Sikkert på at han flørter? Kan hende han bare er hyggelig? 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Enig med Nettinettet. Vær bare sammen med ham, så vil han forstå det - ihvertfall hvis han er forelsket i deg, for forelskede mennesker sender ubevisst ut signaler som viser at de er forelsket, og når man er forelsket, så ser man selv etter slike signaler. Er det gjensidig, så finner dere ut av det ganske fort Min kompis forstod det ikke. Var kjempeforelska i han i rundt 3 måneder før jeg sa det. Trodde selv jeg hadde vært kjempeflørtete. Han fikk sjokk, og det var enden på det vennskapet. Skal også sies han hadde vært interessert i meg tidligere. Det skjønte aldri jeg. Så TS, vær forsiktig. Du kan risikere å miste en venn. Anonymous poster hash: fe08b...b87
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Han er 35 år og flørter uten å ta steget videre. Sikkert på at han flørter? Kan hende han bare er hyggelig? Sikker kan man aldri være. Men, jeg kjenner til hans bakgrunn litt, og vet at i hans siste forhold så ble han såret ganske dypt. Mulig han er litt redd for å trå feil. Vi får se hva jeg gjør! Han er en moden mann som er veldig reflektert og har veldig respekt for andre folk, så tror egentlig ikke at jeg kommer til å miste han som venn hvis jeg sier det. TS Anonymous poster hash: f49a4...1f1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Sikker kan man aldri være. Men, jeg kjenner til hans bakgrunn litt, og vet at i hans siste forhold så ble han såret ganske dypt. Mulig han er litt redd for å trå feil. Vi får se hva jeg gjør! Han er en moden mann som er veldig reflektert og har veldig respekt for andre folk, så tror egentlig ikke at jeg kommer til å miste han som venn hvis jeg sier det. TSAnonymous poster hash: f49a4...1f1 Hvor lenge siden er det det ble slutt mellom han og den forrige dama?Anonymous poster hash: a9ef5...62b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Hvor lenge siden er det det ble slutt mellom han og den forrige dama?Anonymous poster hash: a9ef5...62b 2 år. De var sammen ganske lenge, og det var et stygt brudd! Jeg vet at han har kommet seg videre, for det har vi snakket om, men tror det var tøft for han alikevel. Vi kan snakke om alt, men ikke om akkurat følelsene for hverandre... Jeg har tenkt litt på om han kanskje syns det er skummelt å ta det første steget ettersom han er en del eldre enn meg, At han dummer seg mer ut hvis han tar det første steget og jeg ikke liker han, enn det jeg gjør hvis jeg tar det første steget... bare en tanke. Anonymous poster hash: f49a4...1f1
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #12 Skrevet 15. april 2015 Sikker kan man aldri være. Men, jeg kjenner til hans bakgrunn litt, og vet at i hans siste forhold så ble han såret ganske dypt. Mulig han er litt redd for å trå feil. Vi får se hva jeg gjør! Han er en moden mann som er veldig reflektert og har veldig respekt for andre folk, så tror egentlig ikke at jeg kommer til å miste han som venn hvis jeg sier det. TS Anonymous poster hash: f49a4...1f1 Jeg ville uansett ikke si det. Selv om han er reflektert og har respekt for andre så blir det kleint hvis han ikke føler det samme. Når han i tillegg kanskje ikke er over eksen ville jeg avventet og sett om han tok intiativ. Vær flørtete og tull med han og kanskje prøv å gå vekk fra vennesonen ved å teste grensene.. "henger" dere med hverandre så mye at dere ser på film sammen etc? Eller er det bare i sosiale settinger med andre dere er sammen? Hvordan er tonen mellom dere? Kan du f.eks dulte borti han og tulle med han og le med han, eller er det mer sånn at dere står å snakker om vær og vind?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #13 Skrevet 15. april 2015 Jeg ville uansett ikke si det. Selv om han er reflektert og har respekt for andre så blir det kleint hvis han ikke føler det samme. Når han i tillegg kanskje ikke er over eksen ville jeg avventet og sett om han tok intiativ. Vær flørtete og tull med han og kanskje prøv å gå vekk fra vennesonen ved å teste grensene.. "henger" dere med hverandre så mye at dere ser på film sammen etc? Eller er det bare i sosiale settinger med andre dere er sammen? Hvordan er tonen mellom dere? Kan du f.eks dulte borti han og tulle med han og le med han, eller er det mer sånn at dere står å snakker om vær og vind? Jeg er hjemme hos han ganske ofte. Vi spiller litt sammen(instrumenter), snakker, spiser middag. Jeg dulter borti han ganske ofte jeg, og vi tuller og ler veldig mye noen ganger ler vi så vi nesten faller av stolen Samtidig kan vi ha dype og meningsfulle samtaler TS Anonymous poster hash: f49a4...1f1
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #14 Skrevet 15. april 2015 Jeg er hjemme hos han ganske ofte. Vi spiller litt sammen(instrumenter), snakker, spiser middag. Jeg dulter borti han ganske ofte jeg, og vi tuller og ler veldig mye noen ganger ler vi så vi nesten faller av stolen Samtidig kan vi ha dype og meningsfulle samtaler TS Anonymous poster hash: f49a4...1f1 Så bra! Da er du godt på vei og det virker som om dere trives i hverandres selskap. En ting du kan gjøre er f.eks å spørre om han er på tinder? Si at det er så mange som maser om at du snart må få deg kjæreste og at Tinder er så bra, så du tenkte at hvis han var på Tinder kunne du sjekke om dere fikk match og invitere han med på date.. Da kan du le litt når du sier det og dulte borti han og blunke litt og se hva han sier. Blir han seriøs og sier - Tror nok vi har det best som venner, så får du svar på det du lurer på, samtidig som du bare kan le det vekk og si -vet det da vet du, men får jo angst av å tenke på å gå på date med noen jeg ikke vet om jeg trives med.. Men får bare hive meg på det og se hva som skjer... Og hvis han liker deg vil han sikkert si -selvfølgelig må du gjøre det. Jeg har ikke Tinder men skal laste det nå så blir det match og date..
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #15 Skrevet 15. april 2015 Du må si det ja! Jeg hadde en slik kompis, vi hengde mye sammen. Kafè, middager, fest vi tullet, hadde en "flørtende" tone oss imellom. Han sa etter 7-8 måneder at han var forelsket i meg og overbevisst om at vi hadde blitt et supert par! Jeg var tvilsom fordi jeg var redd for å miste han som kompis hvis det gikk galt men når jeg fikk tenkt meg om skikkelig( og savnet han veldig, da vi ikke møttes på et tag) så fant jeg ut at det var forelskelse fra min side å. Dette er 10 år siden og vi er fortsatt ilag! Anonymous poster hash: c2fd5...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #16 Skrevet 15. april 2015 Sånn sett er du "heldig" som er jente, og ikke gutten som blir forelsket i sin venninde. Jeg har nemlig måttet avbryte flere skikkelig fine vennskap fordi kompisen plutselig blir forelsket... Så min erfaring er at de fleste gutter blir forelsket i vennindene sine uansett, så da har du kanskje flaks at han muligens liker deg også! Og det er faktisk bedre å si det for å enten gå videre eller få en closure, enn å leve forelsket i skjul år etter år... Tenk når han får seg kjæreste om du ikke tar han, hvor lei deg du blir når han betror seg til deg om noen han har møtt eller lignende. Sjansen er stor for at han liker deg siden han henger mye med deg Anonymous poster hash: 29f1b...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå