Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere hvis jeg spiser rundt 1200 kalorier om dagen hvor mye vil jeg gå ned på 2 uker? Har lyst til å gå ned 2/3 kg men på en sunn måte :) er det fremdeles mulig å kose seg litt ekstra i helgene om jeg passer på kaloriinntaket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Hvor lang er en tråd?

Er helt umulig å svarte på uten alder, vekt, høyde, aktivtetsnivå etc.

1200 er uansett for lite.

Tommelfingerregel er minimum 1500 kcal per dag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 1.68 og veier 63 vil ned til 59 :)

AnonymBruker
Skrevet

Kommer veldig ann på aktivitetsnivå, men du må hvertfall spise 1500 kcal per dag.

Anonymous poster hash: f269a...567
Skrevet

Vil absolutt ikke tro at det er noe sunt å ligge på bare 1200 kcal. Legg deg på 1500 kcal og se hvor det fører. Trener du så spiser du litt ekstra de dagene du trener. :)

Skrevet

Hvis det dreier seg om 2-3 kilo, er det ikke noe å stresse med. Har du vekten din stemplet i panna? 2-3 kilo er så mye som vekta kan svinge med fra dag til dag, helt naturlig. 2 uker er altfor kort tid for slanking uansett, et par måneder er minimum for å se noen egentlig endring.

Til ditt siste spørsmål: Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget på ca 1200 kalorier om dagen. Noen ganger mindre. Jeg har gått ned 11 kg på nesten 4 måneder. Jeg ser kjempestor forskjell. Og det er ikke muskler jeg har mistet. Men fett! Kan nok være mulig det har gått litt på musklene også. Men det er isåfall ikke mye.

Anonymous poster hash: 3a991...25e
AnonymBruker
Skrevet

og så det er sagt er jeg kjempefornøyd med slankingen min. Jeg vet folk sier det er alt for lite kalorier. Men jeg ser tydelig at jeg har fått masse mindre fett. Det er også mange som har kommentert det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget på ca 1200 kalorier om dagen. Noen ganger mindre. Jeg har gått ned 11 kg på nesten 4 måneder. Jeg ser kjempestor forskjell. Og det er ikke muskler jeg har mistet. Men fett! Kan nok være mulig det har gått litt på musklene også. Men det er isåfall ikke mye.

Jeg ligger også på 1100-1200 kalorier, og vekten daler. Skal sies at jeg er nokså inaktiv, så denne kalorimengde passer nok meg bra.

Anonymous poster hash: f5aea...28c

Skrevet

2-3 kilo kan gjerne ta 1-2 mnd avhengig av hvor "flink" du er. Du er ganske lett, og da raser en ikke så fort ned i vekt. Å sulte seg er et dårlig alternativ. Da bør du heller bruke litt lengre tid.

Du sier du vil kose deg litt i helgen, men samtidig passe på kaloriene. Hvor mye kalorier tenkte du? Du skal ikke spise mye sjokolade før du har "brukt opp et helt måltid". Med så store mål som du har satt deg er det ikke rom for mange sjokoladebiter. Om du ønsker å bruke litt kalorier på kos, så ville jeg heller fordelt de utover uken for å få i deg næring kroppen din trenger og så du kan spise deg mett. 1200kcal er IKKE anbefalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...