Gjest Ennasus Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Har gått innom tuuusen matbutikker, men finner ikke skolekritt noen steder.. Snakker om de i pose, og ikke i smågodtdisken.. Får man bare kjøpt det på taxfree eller?
Gjest Anastasia Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Jepp, har lagt merke til det jeg også. Kjøper alltid en pose i taxfreen Bor du nær svenskegrensen? Mener jeg har sett poser i matbutikkene i Sverige.
Gjest Ennasus Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Jepp, har lagt merke til det jeg også. Kjøper alltid en pose i taxfreen Bor du nær svenskegrensen? Mener jeg har sett poser i matbutikkene i Sverige. åååå Er så typisk! Likte det ikke før og da var det jo i så å si alle butikker føles det ut som.. og nå som jeg endelig har funnet ut at jeg elsker det så finnes det ikke lenger Og i tillegg bor jeg 4 timer unna svenskegrensa
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Har gått innom tuuusen matbutikker, men finner ikke skolekritt noen steder.. Snakker om de i pose, og ikke i smågodtdisken.. Får man bare kjøpt det på taxfree eller? Sett på Europris?
Gjest Anastasia Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 åååå Er så typisk! Likte det ikke før og da var det jo i så å si alle butikker føles det ut som.. og nå som jeg endelig har funnet ut at jeg elsker det så finnes det ikke lenger Og i tillegg bor jeg 4 timer unna svenskegrensa Se hva jeg fant! Nettbutikk: http://yoolando.com/lakris/fazer-lakris.html
Gjest Ennasus Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Se hva jeg fant! Nettbutikk: http://yoolando.com/lakris/fazer-lakris.html Oi! Det var billig! men da er bare spørsmåleet hva frakten blir på
Gjest Anastasia Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Oi! Det var billig! men da er bare spørsmåleet hva frakten blir på Ser at linken ikke funka helt.. men bare gå inn på den linken og søk på fazer lakris Står det ikke noe om frakt der?
Gjest Ennasus Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Ser at linken ikke funka helt.. men bare gå inn på den linken og søk på fazer lakris Står det ikke noe om frakt der? Frakta blir 130...
absinthia Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 (endret) Jo! man får kjøpt skolekritt. Hadde det i påskeegget og fikk det i tillegg påspandert hos en fremmed mann med godtepose som jeg traff på en sportsbutikk. For ordens skyld så stolte jeg på at han ikke forsøkte å dope meg ned, da ekspeditørene , som han tydeligvis kjente, også fikk og jeg tror at han jobber i en annen butikk på butikksenteret jeg var på. Edit: Glem det! - så plutselig at det var de i pose du ville ha. Endret 15. april 2015 av absinthia 1
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2015 #12 Skrevet 15. april 2015 Har gått innom tuuusen matbutikker, men finner ikke skolekritt noen steder.. Snakker om de i pose, og ikke i smågodtdisken.. Får man bare kjøpt det på taxfree eller? Noen nettbutikker. Matbox. Bloggen ligger brakk, men kanskje vedkommende bak kan hjelpe alikevel: Lakrisbloggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå