Gå til innhold

selger de ikke skolekritt(godteri) i butikken lenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Ennasus
Skrevet

Har gått innom tuuusen matbutikker, men finner ikke skolekritt noen steder.. Snakker om de i pose, og ikke i smågodtdisken..

Får man bare kjøpt det på taxfree eller? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Jepp, har lagt merke til det jeg også. Kjøper alltid en pose i taxfreen :) Bor du nær svenskegrensen? Mener jeg har sett poser i matbutikkene i Sverige.

Gjest Ennasus
Skrevet

Jepp, har lagt merke til det jeg også. Kjøper alltid en pose i taxfreen :) Bor du nær svenskegrensen? Mener jeg har sett poser i matbutikkene i Sverige.

åååå :grine::grine::grine:

Er så typisk! Likte det ikke før og da var det jo i så å si alle butikker føles det ut som.. og nå som jeg endelig har funnet ut at jeg elsker det så finnes det ikke lenger :(

Og i tillegg bor jeg 4 timer unna svenskegrensa :grine:

Skrevet

Har gått innom tuuusen matbutikker, men finner ikke skolekritt noen steder.. Snakker om de i pose, og ikke i smågodtdisken..

Sett på Europris?

Gjest Anastasia
Skrevet

åååå :grine::grine::grine:

Er så typisk! Likte det ikke før og da var det jo i så å si alle butikker føles det ut som.. og nå som jeg endelig har funnet ut at jeg elsker det så finnes det ikke lenger :(

Og i tillegg bor jeg 4 timer unna svenskegrensa :grine:

Se hva jeg fant! Nettbutikk:

http://yoolando.com/lakris/fazer-lakris.html

Gjest Anastasia
Skrevet

Oi! Det var billig!

men da er bare spørsmåleet hva frakten blir på :klo:

Ser at linken ikke funka helt.. men bare gå inn på den linken og søk på fazer lakris :) Står det ikke noe om frakt der?

Gjest Ennasus
Skrevet

Ser at linken ikke funka helt.. men bare gå inn på den linken og søk på fazer lakris :) Står det ikke noe om frakt der?

Frakta blir 130... :fnise:

Skrevet (endret)

Jo! man får kjøpt skolekritt. Hadde det i påskeegget og fikk det i tillegg påspandert hos en fremmed mann med godtepose som jeg traff på en sportsbutikk.

For ordens skyld så stolte jeg på at han ikke forsøkte å dope meg ned, da ekspeditørene , som han tydeligvis kjente, også fikk og jeg tror at han jobber i en annen butikk på butikksenteret jeg var på.

Edit: Glem det! - så plutselig at det var de i pose du ville ha.

Endret av absinthia
  • Liker 1
Skrevet

Noen nettbutikker.

Matbox.

Bloggen ligger brakk, men kanskje vedkommende bak kan hjelpe alikevel: Lakrisbloggen.

Skrevet

De har på Europris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...