Gå til innhold

Dere som synes fising er ekkelt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fiser dere når dere er alene? Tenker dere "æsj" når det skjer (enten om det er på stua eller på do)?

Sikkert en merkelig ting å lure på, men jeg er veldig nysgjerrig!

Anonymous poster hash: d5a43...a5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns fis er dødsflaut og dør litt bare av tanken på å prompe foran andre. Når jeg er alene syns jeg det er litt artig.

Anonymous poster hash: 2ccf3...24d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det alle, mange ganger hver dag. Flaut hvis det skjer så andre hører det, men fising ekkelt? Nei. :)

Anonymous poster hash: f258a...1ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det alle, mange ganger hver dag. Flaut hvis det skjer så andre hører det, men fising ekkelt? Nei. :)

Anonymous poster hash: f258a...1ac

Det kan jeg forstå, men synes jeg ser mange her inne som synes fising er ekkelt, og noe som kun skal foregå på do. Så blir litt nysgjerrig på om de reiser seg opp, går på badet for å slippe en fis mens de tenker "ææsj" når de er alene også :P virker ikke som at de gjør det fordi det er flaut!

Anonymous poster hash: d5a43...a5e

AnonymBruker
Skrevet

For meg er fising helt greit, så lenge jeg ikke sitter og spiser og folk gjør det med vilje.

Og ja, jeg er kvinne

Anonymous poster hash: 06ab6...13c
  • Liker 1
Skrevet

Fiser når jeg må hvis jeg er alene. Er jeg sammen med andre, med kjæresten, venner, på jobb så holder jeg den inne til jeg kan gå til en "øde plass". Eneste jeg klarer å fise foran er moren min ^^

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forundrer meg over at det påstås at vi alle fiser så mange ganger per dag, jeg gjør ikke det. Det er slett ikke hver dag jeg fiser. Var f.eks på påskeferie med mange folk i en liten hytte i ti dager, følte aldri at jeg måtte det, eller måtte gå ut for å gjøre det "på privaten"... Vi er forskjellige, noen har mer luft i magen enn andre. Jeg er glad jeg ikke har så mye!

Anonymous poster hash: d0fe9...fb1

• Liker 3
Gjest The damned
Skrevet (endret)

Jeg fiser ikke foran andre, og har egentlig ingen problemer med å vente til jeg er for meg selv.

Har aldri opplevd at jeg bare måtte fise mens jeg var med andre, så stusser litt når andre for det til å virke som det er så vanskelig å holde seg.

Uhell kan jo skje, men det er ganske avtennende med noen som sitter og fiser foran deg hele tiden. Samme med sånne som sitter med åpen dør og driter eller kommer inn og gjør det mens man dusjer.

Ødelegger egentlig ganske mye av romantikken og jeg mener at man ikke trenger å dele absolutt alt med den man er sammen med.

Endret av The damned
AnonymBruker
Skrevet

Åh, dere som nesten ikke trenger å fise er heldige :( Jeg har en del gass, og for meg hemmer det hverdagen ganske mye. Går glipp av en del forelesninger, venninnekvelder osv...

Anonymous poster hash: db992...a0c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det aldri foran andre, venner, familie.. nei ingen.
Men om det blir ille mens jeg er på skole eller jobb... så raper jeg, jeg går en plass hvor ingen hører meg, raper og raper og prøver å få lettet trykket. Også holder jeg meg til jeg kommer hjem.

Når jeg er alene så tenker jeg aldri over det.

Anonymous poster hash: 3542a...5f3
Skrevet

Åh, dere som nesten ikke trenger å fise er heldige :( Jeg har en del gass, og for meg hemmer det hverdagen ganske mye. Går glipp av en del forelesninger, venninnekvelder osv...

Da må vel du dra til legen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fiser hver dag. OFTE. Syns ikke det er ekkelt når jeg selv gjør det, men når jeg lukter inn en fremmed fis. Da blir jeg kvalm :fnise: Fiser forran venniner. Det gjør vi alle sammen, selvom ingen kunne trodd det, da vi er en gjeng med "FISEfine-jenter" :fnise:

Anonymous poster hash: 4d8ec...419
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig åpen på den fronten. På jobb informerer vi alle om at" Oi nå må jeg drite, ikke gå inn etter meg". Kvinnelig arbeidsplass. Ikke ekkelt, bare morsomt.

Anonymous poster hash: 4d8ec...419
AnonymBruker
Skrevet

Lol.

Anonymous poster hash: 69df1...2df

Skrevet

Når jeg er alene så driter jeg i det ( :danse: ) men unngår i det lengste å fise foran andre. Ikke fordi det er ekkelt, men det er unødvendig og ubehagelig, uavhengig av hvor naturlig det er. Er ikke så veldig glad i lukta av andre sin tarmgass heller, så at folk lar vær å fise foran meg om de kan er det kjempefint. Skulle noen slippe en så er det ikke verdens undergang, men å slippe en stinkbombe bare sånn fordi er ikke særlig koselig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da må vel du dra til legen?

Det har jeg jo selvfølgelig gjort. Massevis av blodprøver, koloskopi, gastroskopi, MR av magen blant annet har jeg tatt. Men det ble ikke funnet noenting, fikk bare beskjed om å leve med det...

Lol. Anonymous poster hash: 69df1...2df

Hva var så morsomt med dette? Tror du ikke på meg, eller ler du regelrett av problemet mitt? Kjenner jeg ble litt såret her...

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol.

Anonymous poster hash: 69df1...2df

Idiot

Anonymous poster hash: a0a6e...993

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fiser for å vise jeg er fornøyd med maten min bedre halvdel lager.

Anonymous poster hash: 20288...dcd
AnonymBruker
Skrevet

Noen her som bruker å legge hånden over anus når du promper for så å lukte på hånden etterpå? Det gjøre jeg. Promp er morsomt.

Anonymous poster hash: ead3a...d2d
AnonymBruker
Skrevet

Noen her som bruker å legge hånden over anus når du promper for så å lukte på hånden etterpå? Det gjøre jeg. Promp er morsomt.

Anonymous poster hash: ead3a...d2d

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 2061d...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...