Gå til innhold

Bassetts sour kids godteripose, er den fortsatt til salgs noen steder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var en pose med godteri fra Bassetts (tror jeg merket het) som jeg alltid brukte å kjøpe før, den het sour kids, og var små sure godteribjørner. Posen kostet rundt 23 kr på dagligvarebutikkene. Jeg har lett etter den lenge nå, og finner den ikke på noen butikker. Noen som vet om den fortsatt er til salgs noen steder?

Anonymous poster hash: 8d38b...394
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på Rimi, og vi selger noe som heter sour kids:) litt usikker på om det er bassets da:)

Anonymous poster hash: 1be86...419

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lett på Rimi også men ikke funnet de der. Er det en stor Rimibutikk du jobber på? Kanskje de minste butikkene ikke har de.. Er det poser på rundt 200 gram som koster ca 23 kroner dere har?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lett på Rimi også men ikke funnet de der. Er det en stor Rimibutikk du jobber på? Kanskje de minste butikkene ikke har de.. Er det poser på rundt 200 gram som koster ca 23 kroner dere har?

Jobber i en mellomstor en. Sjekket etter at jeg hadde skrevet her og det var bassetts og koster 23,noe:)

Hør med de som jobber i butikken du handler i. Spør en som virker å ha litt kunnskap/ansvar. Den er i hovedsortimentet vårt så vil tro alle skal ha den.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i en mellomstor en. Sjekket etter at jeg hadde skrevet her og det var bassetts og koster 23,noe:)

Hør med de som jobber i butikken du handler i. Spør en som virker å ha litt kunnskap/ansvar. Den er i hovedsortimentet vårt så vil tro alle skal ha den.

AnonymBruker
Skrevet

Yes, da er det håp å finne den :D har lett lenge, å ble skuffa når jeg ikke fant den noen steder lenger. Får se på alle Rimiene i nærheten hvertfall da :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få spørre hvor i landet du bor? Mulig det er forskjell på hva de har i butikkene i de forskjellige delene av landet. Jeg har vært i flere Rimibutikker i dag og ikke funnet det der. Spurte en som jobbet der også, men han skjønte ikke hva jeg mente..

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få spørre hvor i landet du bor? Mulig det er forskjell på hva de har i butikkene i de forskjellige delene av landet. Jeg har vært i flere Rimibutikker i dag og ikke funnet det der. Spurte en som jobbet der også, men han skjønte ikke hva jeg mente..

Det skal være likt, men jeg bor i Drammen. Men har også sett den i butikk i Asker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...