AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 hei! har akkurat blitt single og er helt lost når det kommer til dating Så lurer egentlig på hvor gamle menn dere tror jeg kan date uten at aldersforskjellen blir for stor, og hvor stor aldersforskjell som er sosialt akseptert. (er 22 år) Anonymous poster hash: eded9...0e6
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Siden du er såpass ung ville jeg ikke satt grensa altfor høyt. Virker som at jo eldre man blir jo mer akseptert er det å date eldre menn. Jeg er 20 og vil helst ikke date noen som er mer enn 5 år eldre enn meg. Men såklart, skulle drømmemannen dukke opp og vise seg å være mer enn 5 år eldre skal jeg ikke la det stoppe meg.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Eldre menn du liker er mer "the exception". Ikke gå å finn eldre menn spesifikt, men hvis det viser seg at en mann du liker viser seg å være 10-15 år eldre så må du ikke la det stoppe deg.Anonymous poster hash: a0fdd...296
Gjest PetterPanne Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 (endret) Se på han, fukt leppene og så tar du hånda hans og plasserer de på en av brystene dine. Bonuspoeng om du får frem et lite stønn mens du gir ham tigerblikket. Da burde han forstå det rimelig kjapt Edit: Klikket meg inn på feil tema men hadde allerede svaret klart og skrev i vei. Du får ta nytte av denne også, TS. oops Endret 15. april 2015 av PetterPanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå