AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Jeg handlet i en liten butikk nå for litt siden, noe jeg ikke gjør ofte nå som jeg har fått meg en jobb Kiwi. Før jeg fikk jobben min, handlet jeg der ofte og hadde en god tone med de ansatte der. Men i dag når jeg måtte handle med noe småtteri, og endte opp hos dem. Og når jeg omsider kom til kassen for å betale, så møtte jeg på en av damene som jeg anså som svært hyggelig. (Bare ikke i det siste). Hun stirret vantro på meg og snurpet munnen, så spurte hun meg følgende: "Jobber du fremdeles på kiwi?" "Ja, jeg jobber vel 100% og fast" svarte jeg. "Åja", svarte hun. "Men da jobber du vel sikkert mye sent også da?" Jeg: "Eh, nei går bare dagvaktene jeg. Og er i tillegg åpneansvarlig". Handelen ble så gjennomført, og jeg synes hun var uvanlig snakkesalig. Jeg gikk værtfall ut døren, nesten lamslått over opptrinnet:P Lurer virkelig på hva hun egentlig spurte meg om dette for.. For ordensskyld så er jeg innflytter og bor i ei lita bygd, om det har noe å si..Anonymous poster hash: 0f7f3...238
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Hvorfor var hun så sur? Og hvorfor var jobben min så interessant for henne å vite noe om?Anonymous poster hash: 0f7f3...238
Pawn Hearts Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Folk som stirrer vantro og snurper munnen, har sjelden gode hensikter. Jeg tipper hun planlegger å begå innbrudd hos deg. Derfor måtte hun kartlegge når du er på jobb. Alternativt kan hun gå med planer om å myrde deg, så vær ekstra forsiktig når du åpner butikken. En tredje mulighet er selvsagt at du allerede har overfortolket og kanskje projisert dine egen følelser over på henne: Du synes det er litt ubehagelig å gjøre innkjøp der nå som du stort sett kjøper alt på Kiwi, og da er du redd for at hun synes det er ubehagelig at du kommer også. Det er til og med mulig at du ubevisst har gitt signaler om at du ikke trives med situasjonen og at det smitter over på henne. Dessuten kan vi ikke utelukke at hun hadde vondt i magen eller led av noe annet som ikke hadde noe med deg å gjøre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå