AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Jeg har begynt å tenke på å gå ned i vekt, og vet veldig godt at jeg må spise både sunnere og mindre. Problemet mitt er at jeg blir så uvel når jeg er sulten og hjernen slutter å fungere, og det blir problematisk når jeg er masterstudent og det blir lange dager på biblioteket. Vil jo ikke sulte meg heller. Jeg har også meldt meg inn i et treningsstudio og planlegger å trene i hvert fall tre dager i uka (når det er fint vær blir det sikkert et par løpeturer i tillegg). Jeg er rundt 173 cm og veier ca 75-78 tror jeg, en stund siden sist jeg veide meg. Målet er 65-70 kg. Tips? Anonymous poster hash: 1c2f6...16e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Obs: Vekta er ikke så veldig nøye, men må stramme opp veldig. Mye fett på magen f.eks. Anonymous poster hash: 1c2f6...16e
Gjest Runforit Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Ikke legg deg under 1500 kcal på treningsfrie dager, pluss på 3-500 kcal de dagene du trener(alt ettersom hvor hardt du trener.) Spis godt med proteiner og fett(metter fort og lenge) og komplekse og trege karbohydrater(stabilt blodsukker). Finn inspirasjon til gode retter på diverse matblogger; du skal nye og kose deg med god mat hverdag som helg. Sett opp matplan for hver dag hele uka med frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds og handle inn alt du trenger en gang i uka. 1
Pringle Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 De færreste opplever da at de sulter med 500 kalorier pr dag i underskudd, spesielt når også de spiser sunnere enn ellers? Hva mener du med å spise sunnere? Hva mener du med å spise mindre?
Gjest ulvepopcorn Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Hvordan i alle dager greier dere å telle kalorier…?
Pringle Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Hvordan i alle dager greier dere å telle kalorier…? Vennligst utbroder!