Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La fra meg noen ting i skogen (med intensjon å plukke det opp igjen når jeg hadde plass i bilen). Dessverre ble søpla oppdaget før jeg fikk hentet det. Fikk telefon fordi navnet mitt lå blant søpla. Dro ut og plukket det opp med en gang. Fikk beskjed om at hvis jeg plukket det opp med en gang, så ville ikke politiet bli blandet inn.

Men på vei ut for å plukke opp ble jeg ringt av politiet fordi den ene grunneieren hadde gått til politiet. Vet ikke om det er anmeldelse eller hva det er. Men politimannen som ringte sa han måtte høre med påtalemyndighetene om de skulle få videre med det. Men han da også at det hjalp at vi ryddet opp..

Men jeg regner med at jeg får bot. Har jo innrømmet dette så de lar vel ikke bare dette passere? Og hva tror dere bota blir på? :(

Anonymous poster hash: 9d893...754

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så du "la fra deg" noen ting i skogen i påvente av plass i bilen til å hente det og kjøre det på fyllinga? Bor du like ved slik at du ikke brukte bil for å få med deg søpla til skogen?

Jeg vet ikke hvor mye du kan få i bot, så jeg har dessverre ikke noe å bidra med i tråden. Syntes bare det er pussig at du bar masse skrot til skogen, uten å ta kontakt med grunneier for å informere, særlig siden jeg regner med at han er naboen din siden du åpenbart (?) ikke brukte bil for å få søpla dit.

Anonymous poster hash: 4bcd8...092

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...