Florence Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Jeg har krysset av en del allerede, men det jeg mangler er diverse reiser jeg vil gjøre. Jeg vil til Italia og se alle mesterverkene i renessansebyene der. Jeg vil se Machu Pichu. Pyramidene. Etc etc. Den lista blir bare lengre for hver dag som går!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Jeg ønsker å oppleve å få barn, men jeg utsetter og utsetter det og nå begynner jeg å bli usikker på om det er et reelt ønske jeg har eller om jeg bare styres av forplantningsinstinktet og egentlig ikke vil det i det hele tatt. Utover det har jeg gjort mye av det jeg vil. Studert i utlandet, reist på egen hånd, jobbet innenfor områder jeg ville da jeg var yngre, spist all den maten jeg ikke ble eksponert for her i Norge eller som barn. Det er sikkert ting jeg burde ha på lista, men jeg kan ærlig talt si at jeg ikke kommer på mange ting utover drømmescenarioer som kun kan oppfylles om jeg vinner i lotto. Anonymous poster hash: 6a462...f60 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 er nok litt det samme her også, at jeg må vinne i lotto for å få unna det jeg ønsker å gjøre før jeg dør. Akkurat nå er jeg bortimot arbeidsledig og da får jeg bare unne meg det som er gratis; komme meg ut i frisk luft og gå en lang tur. Er faktisk mange som ikke er i stand til å gjøre det... Om jeg skulle ha vunnet i lotte (som jeg ikke tipper) så hadde nok en drøm vært å lage min egen arbeidsplass. En oppnåelig drøm er å selge huset og dra på jordomseiling! Men det er nok mye jeg kunne tenkt meg å sett rundt omkring, ikke minst i Norge. Har reist mye men mangler Nord-Norge (nord for Bodø) og Australia... :-) Anonymous poster hash: b173b...db1
absinthia Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Jeg må få meg hest. Er vel på tide etter over 30 års ventetid. Nå må jeg midlertidig bygge på fjøset til stall, eventuelt ominnrede, reparere og bygge totalt om inne i fjøset, men først skal jeg bli ferdig med fødsel, babyfase og få meg en litt mer sikker inntekt ( dersom jeg ikke vinner i Lotto eller arver etter en styrtrik, ukjent slektning først) Ser for meg at jeg må vente til jeg blir 50 :/
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 er nok litt det samme her også, at jeg må vinne i lotto for å få unna det jeg ønsker å gjøre før jeg dør. Akkurat nå er jeg bortimot arbeidsledig og da får jeg bare unne meg det som er gratis; komme meg ut i frisk luft og gå en lang tur. Er faktisk mange som ikke er i stand til å gjøre det... Om jeg skulle ha vunnet i lotte (som jeg ikke tipper) så hadde nok en drøm vært å lage min egen arbeidsplass. En oppnåelig drøm er å selge huset og dra på jordomseiling! Men det er nok mye jeg kunne tenkt meg å sett rundt omkring, ikke minst i Norge. Har reist mye men mangler Nord-Norge (nord for Bodø) og Australia... :-)Anonymous poster hash: b173b...db1 Finnes faktisk de som selger hus og reiser for å se verden Anonymous poster hash: 58132...39a
Rosalie Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Har ingen slik liste, jeg. Eller - jeg har alltid drømt om å reise til Australia. Og siden vi har venner som har flyttet dit, blir nok den drømmen oppfylt i løpet av et par år.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Få barn, reise litt. Er vel i grunnen det, ha det bra med seg selv og være god mot andre. Anonymous poster hash: 02a4b...64a
Gjest Jean Valjean Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Har ingen siden det er ikke noe jeg må gjøre. Ja det er ting jeg har lyst til og gjøre. Men det er ingenting jeg må gjøre-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå