AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Har du fått app mens du studerer? Hva er kriteriene? Hva er kriteriene for å få innvilget app? Noen som jobber for nav her? Hvis en har minstesats app for du tilegg for studier? Dere med minstesats app hvor mye har dere utbetalt i mnd? Har mangen sp da legen min anbefalte app mens saksbehandleren min hos nav ikke. (Beklager skrivefeil)Anonymous poster hash: 80a5f...ba5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Jeg regner med at du mener AAP, ikke app? Anonymous poster hash: 21850...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Jeg regner med at du mener AAP, ikke app? Anonymous poster hash: 21850...2e4 Selvfølgelig! Skriver fra mobilen fikk ikke med meg at det ble endret.Anonymous poster hash: 80a5f...ba5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Lurer jeg også på Lurer også på hvor lang tid det tar å få godkjent eller innvilget? Forstår at det varierer, men om noen har et eksempel på det.Anonymous poster hash: 3d460...25e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Jeg studerer med støtte fra Nav, altså på aap. Jeg hadde allerede kommet inn på studiet da jeg ble rammet av alvorlig sykdom. Jeg går minstesats som er 6800 før skatt hver 14. dag. I tillegg får jeg støtte til bøker ca 7000 og dekket reisekort de månedene jeg har studier. Det tok under 2 mnd med behandlingen av min søknad. Jeg hadde en dyktig lege, og en udiskutabel fysisk sykdom pluss at jeg hadde kommet inn på et studie med gode arbeidsmuligheter og som i utgangspunktet er svært vanskelig å komme inn på. Anonymous poster hash: 4f110...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå