MiniMjau Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Hei! Skal i bryllup i sept og har et sinnsykt kult skjørt jeg kjøpte i London. Det er et pencil skjørt i sateng(eller sateng aktigstoff) som ser ut ca sånn her, men uten splitt. I tillegg har jeg to sømmer som går nedover på fronten av skjørtet. Fargen er gull nesten mot grønn/brun/bronse men mest gull. Noen som har forslag til hva jeg kan ha til? Topp? Sko? Jakke? Veske? Jeg er 175 høy og normal slank.
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 Hei! Skal i bryllup i sept og har et sinnsykt kult skjørt jeg kjøpte i London. Det er et pencil skjørt i sateng(eller sateng aktigstoff) som ser ut ca sånn her, men uten splitt. I tillegg har jeg to sømmer som går nedover på fronten av skjørtet. Fargen er gull nesten mot grønn/brun/bronse men mest gull. Noen som har forslag til hva jeg kan ha til? Topp? Sko? Jakke? Veske? Jeg er 175 høy og normal slank. en rosa topp... i polka-style passer sikkert fint til??
Carmen_ Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 Jeg syns svart er finest til gull Evt. en svart chiffon-topp til? Gjerne litt vid...
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 En kortarmet tildels enkel ensfarget topp(svart er nok fint).. skjørtet kommer til og stjele nok oppmerksomhet i seg selv, høyhelede sko, og om du kan sette opp håret er sikkert det pent til også.. Jeg klarte ikke finne noen bilder av det jeg mente. Høres ut som kult skjørt da
MiniMjau Skrevet 24. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2004 Jeg har ikke lyst til å ha på meg en vid topp, kanskje en tight topp, og en jakke/cardigan utenpå? Mørk mørk grønn eller evt eggeskall-farget med blonder og paljetter på.... Kan jeg gå i høye støveletter i bryllup? (bryllupet er 11.sept :o )
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2004 #6 Skrevet 24. august 2004 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #7 Skrevet 24. august 2004 Klart at du kan gå i høye støvletter. En gylden regel er vel at man ikke skal kle seg slik at man tar oppmerksomheten bort fra bruden. Det er hennes (og hans) dag helt og holdent, akkurat denne dagen. Ellers er det fritt frem. Lykke til med valget. støvletter i bryllupp? Ikke enig i den. Der passer det med noe sandal-lignende sko med høy hæl seff.
MiniMjau Skrevet 24. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2004 Må presisere at det er bryllupsfest- og bruden kommer nok ikke til å stille i brudekjole. De hadde bryllup med familie/forlovere tidligere i år. På innbydelsen står det "pent antrekk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå