Gå til innhold

Fruktsyrebehandling reddet huden min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare anbefale dette videre, til dere som sliter med uren hud,nupper og småkviser:

Jeg prøvd div. fruktsyrepenslinger hos hudpleiere, de fungerer like bra alle sammen, men den jeg tar nå er Exuviance fruktsyrebehandling og jeg er kjempefornøyd.

Etter første behandlingen ble huden litt verre i en uke,alle små nupper kom enda tydeligere frem.

Etter 2. og 3. behandlingen er huden helt fri for alle nuppene og kvisene.

Jeg skal ta 2 behandlinger til bare for å vedlikeholde den fine huden, men fy søren så bra dette fungerte! Er bare utrolig glad for at jeg endelig fant noe som fungerte på huden min. :bolledeig:

ANBEFALES!

Eneste er at man må passe på å ikke være i solen like etter behandlingen, og huske solfaktor.

Anonymous poster hash: d5885...dd3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reklame?

Anonymous poster hash: 42cfd...ec2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reklame?

Anonymous poster hash: 42cfd...ec2

Reklame for hva?? Skal du slenge ut sånt og anklage meg for reklame så gjerne vis meg hvor reklamen ligger.

Sa nettopp det ikke har så mye å si hvilken fruktsyrebehandling man tar, alle jeg har prøvd har hatt samme effekt. Har ikke nevnt hvilken hudpleiesalong jeg går til eller engang hvor i Norge jeg befinner meg.

Djises!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor tro på at fruktsyrebehandling virkelig kan hjelpe huden, ettersom jeg

så stor effekt av å bruke produkter med fruktsyre på huden min. Vil jo da tro at

fruktsyrebehandling vil ha desto større effekt ettersom det er mer konsentrerte mengder osv.

Så ett tips er jo også å prøve ut produkter med fruktsyre hjemme.

Anonymous poster hash: 19e5f...623
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor tro på at fruktsyrebehandling virkelig kan hjelpe huden, ettersom jeg

så stor effekt av å bruke produkter med fruktsyre på huden min. Vil jo da tro at

fruktsyrebehandling vil ha desto større effekt ettersom det er mer konsentrerte mengder osv.

Så ett tips er jo også å prøve ut produkter med fruktsyre hjemme.

Anonymous poster hash: 19e5f...623

Hvis dette fungerer i lengden så kanskje jeg til og med slipper å starte på Accutane/Isotretinoin til høsten (håpe,håpe)

Fingers crossed! :danse:

Skrevet

Reklame for hva?? Skal du slenge ut sånt og anklage meg for reklame så gjerne vis meg hvor reklamen ligger.

Sa nettopp det ikke har så mye å si hvilken fruktsyrebehandling man tar, alle jeg har prøvd har hatt samme effekt. Har ikke nevnt hvilken hudpleiesalong jeg går til eller engang hvor i Norge jeg befinner meg.

Djises!

Alltid når man er fornøyd med noe og vil anbefale det til andre, så skal folk rope ut reklame. Ikke noe å bry seg om. Det er noen som bare ikke kan dy seg.

• Liker 1
Skrevet

Man skal også være klar over at noen reagerer allergisk eller være vedig sensitive på fruktsyrebehandlinger. Ei på jobben fikk forbrenninger og kunne ikke gå på jobb på 3 dager. Så bilde av henne dagen etter behandlingen. Så ut som hun hadde fått bank.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man skal også være klar over at noen reagerer allergisk eller være vedig sensitive på fruktsyrebehandlinger. Ei på jobben fikk forbrenninger og kunne ikke gå på jobb på 3 dager. Så bilde av henne dagen etter behandlingen. Så ut som hun hadde fått bank.

huff,dette er nettopp grunnen til at man må gjøre dette hos hudpleiere som faktisk kan jobben sin.

De starter alltid med svak konsentrasjon og passer nøye på hvordan huden reagerer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok 7 behandlinger og det hjalp ikke en dritt

Anonymous poster hash: ca5cb...05b

Skrevet

huff,dette er nettopp grunnen til at man må gjøre dette hos hudpleiere som faktisk kan jobben sin.

De starter alltid med svak konsentrasjon og passer nøye på hvordan huden reagerer.

Dette var et resultat etter behandling hos sertifisert hudpleier.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er viktig å få frem at selv om det fungerte bra på deg, trenger det ikke fungere like bra på noen andre da vi har veldig forskjellig hud. Jeg vil tro at det er ganske "hardt" for huden, og at det kanskje for noen kan ødelegge den naturlige beskyttelseshinna huden har.

Jeghar selv veldig fin hud, men har aldri brukt noe fancy, bare enkel fuktighetskrem, skylle med vann. Har gode gener, og mange som har spurt meg hva jeg bruker på huden min, men den er all au natural.

Vet jo at mange har problemer med huden , men det er ikke alle slike behandlinger passer til, vær obs!

Et sundt kosthold , nok hvile, regelmessig trening kan hjelpe mange.

Anonymous poster hash: bee68...13b
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er viktig å få frem at selv om det fungerte bra på deg, trenger det ikke fungere like bra på noen andre da vi har veldig forskjellig hud. Jeg vil tro at det er ganske "hardt" for huden, og at det kanskje for noen kan ødelegge den naturlige beskyttelseshinna huden har.

Jeghar selv veldig fin hud, men har aldri brukt noe fancy, bare enkel fuktighetskrem, skylle med vann. Har gode gener, og mange som har spurt meg hva jeg bruker på huden min, men den er all au natural.

Vet jo at mange har problemer med huden , men det er ikke alle slike behandlinger passer til, vær obs!

Et sundt kosthold , nok hvile, regelmessig trening kan hjelpe mange.

Anonymous poster hash: bee68...13b

Tell me about it... Er 30 år nå, har slitt med kviser siden jeg var 18 år.

Har prøvd så godt som alle kvisekremer, har fått anbefalt å starte på Isotretinoin av to forskjellige hudleger (men ikke turt å prøve pga div grunner), jeg har også gått et helt år uten sminke og brukt minimalt av rens og kremer i ansiktet (caveman regimet), kuttet ut både gluten og laktose, spist mer grønt, trener/beveger meg og får frisk luft hver dag, Osv Osv Osv.

Men problemet er at når kvisene skyldes hormoner så hjelper vann og frisk luft og grønnsaker ikke en dritt. Isåfall hadde jeg hatt verdens fineste hud nå.

Fruktsyrebehandling funker nok ikke på alle, men for meg og for mine småkviser fungerte det knall- endelig Fant jeg løsningen, og etter så mye prøving og feiling så er dette stort...

fruktsyrebehandlingen har ikke gjort huden "sartere", den er mer mot normalen. Føler meg vel å gå uten sminke , de røde betente merkene er så godt som borte.:)

Tenkte uansett tipse om det for de som føler at hva de nå enn bruker kanskje ikke fungerer :)

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 15. april 2015 at 23.06, AnonymBruker skrev:

Tell me about it... Er 30 år nå, har slitt med kviser siden jeg var 18 år.

Har prøvd så godt som alle kvisekremer, har fått anbefalt å starte på Isotretinoin av to forskjellige hudleger (men ikke turt å prøve pga div grunner), jeg har også gått et helt år uten sminke og brukt minimalt av rens og kremer i ansiktet (caveman regimet), kuttet ut både gluten og laktose, spist mer grønt, trener/beveger meg og får frisk luft hver dag, Osv Osv Osv.

Men problemet er at når kvisene skyldes hormoner så hjelper vann og frisk luft og grønnsaker ikke en dritt. Isåfall hadde jeg hatt verdens fineste hud nå.

Fruktsyrebehandling funker nok ikke på alle, men for meg og for mine småkviser fungerte det knall- endelig Fant jeg løsningen, og etter så mye prøving og feiling så er dette stort...

fruktsyrebehandlingen har ikke gjort huden "sartere", den er mer mot normalen. Føler meg vel å gå uten sminke , de røde betente merkene er så godt som borte.:)

Tenkte uansett tipse om det for de som føler at hva de nå enn bruker kanskje ikke fungerer :)

Går du på p-piller? Mercilon fikset min hud. Har ikke hatt en kvise omtrent siden jeg startet (bare en og annen liten nupp). 

Anonymkode: 55bd7...931

Skrevet

Jeg har veldig lyst å prøve det, har arr etter kviser.

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg tålte det ikke og hun har fremdeles arr i ansiktet. Ser ut som mange arr fra kviser.

Anonymkode: 27d76...97b

AnonymBruker
Skrevet

Husk at man bør smøre seg med solfaktor 50 hver dag i 14 dager etter  behandlingen. Og hver tredje time så lenge det er lyst, selv om man er innendørs. Hver time om man er ute i sterk sol. Fruktsyre er sterke saker! :)

Anonymkode: e8222...d72

AnonymBruker
Skrevet

det der er skremmende og jeg kan ikke tro at det er lov å promotere dette. dette burde da politikerne holde øye med 24 timer i døgnet.det blir faktisk promotert helt inn på/til stortinget. ville kalt det for terror. kode 5. kanskje 6.

Anonymkode: c90d7...629

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det der er skremmende og jeg kan ikke tro at det er lov å promotere dette. dette burde da politikerne holde øye med 24 timer i døgnet.det blir faktisk promotert helt inn på/til stortinget. ville kalt det for terror. kode 5. kanskje 6.

Anonymkode: c90d7...629

😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
Den Thursday, March 17, 2016 at 17.50, malla1992 skrev:

Jeg har veldig lyst å prøve det, har arr etter kviser.

C-vitaminsyre skal være bedre på arr men det er like viktig å smøre seg da med solkfaktor 50 i 14 dager etter hver eneste behandling og flere ganger daglig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...