AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Jeg har brukt opp minnet på mobilen min, en Samsung Galaxy S5, har kjøpt et 32 gb minnekort som jeg har i, men det er nå kun bildene som lagrer seg på minnekortet. Jeg klarer ikke å laste ned flere apper, da kommer det opp at minnet er for lite. Hvordan gjør jeg det slik at det jeg nå laster ned lagres direkte på minnekortet? Anonymous poster hash: 8115a...669
Neidu!! Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Da går du inn i app styring og trykker på en app. Da kommer det opp et valg om å flytte appen til eksternminnet.
Neidu!! Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Eller "flytt til sdkort" kommer opp der. Går ikke med alle apper men noen skal gå ann.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Da går du inn i app styring og trykker på en app. Da kommer det opp et valg om å flytte appen til eksternminnet. Jeg har gjort det med de appene jeg kan gjøre det med, men det går ikke an før jeg har lastet ned appen, og jeg får ikke lastet ned pga lite minne Anonymous poster hash: 8115a...669
Neidu!! Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Går ikke ann å laste direkte til minnekort tror jeg. Så du får nok slette noen og så installere på nytt. Sjønner ikke hvordan det er mulig å bruke opp så mye plass på apper... :-p er jo 16gig på telefonen da.
Neidu!! Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Har du tømt mellomlagrede data? Kan være flere gigabyte å hente der.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Går ikke ann å laste direkte til minnekort tror jeg. Så du får nok slette noen og så installere på nytt. Sjønner ikke hvordan det er mulig å bruke opp så mye plass på apper... :-p er jo 16gig på telefonen da. Jeg har ikke brukt det opp på apper, men på bilder. De bildene jeg har fra før av går ikke direkte over på minnekortet, derfor er minnet på mobilen fullt. Jeg vet ikke hvordan jeg flytter alt over. Har du tømt mellomlagrede data? Kan være flere gigabyte å hente der. Hva vil det si? Anonymous poster hash: 8115a...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå