Gå til innhold

Hvordan si opp strømavtalen ved flytting?

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Hvordan gjør man det med strøm og nettleieavtalen når man flytter fra utleiebolig? Som jeg forstod, så noterer leietaker og eieren tallene på strømmåleren ved flytting.

Hvis man flytter fra boligen, men på grunn av oppsigelsestiden må betale leie for 1-2 mnd til, kan man da si opp strøm i mellomtiden (det er vel bare varmtvannsbereder som drar litt strøm, alt annet er av).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strømabn. Og nett abn. Er personlige på lik linje med et mobilabn.

Det sikreste er å skriftlig si det opp, og lese av tallene før npklene avleveres. Har den ene gangen jeg leide midlertidig også tatt bilde av måleren med tallene synlige.

Det var en klar fordel at jeg gjorde, fordi eier påstod at det stod på meg og at han ikke skulle betale lenge etterpå. Da hadde jeg både kopi av brev og bildebevis!

Anonymous poster hash: 9e18b...19c

Skrevet

Strømabn. Og nett abn. Er personlige på lik linje med et mobilabn.

Det sikreste er å skriftlig si det opp, og lese av tallene før npklene avleveres. Har den ene gangen jeg leide midlertidig også tatt bilde av måleren med tallene synlige.

Det var en klar fordel at jeg gjorde, fordi eier påstod at det stod på meg og at han ikke skulle betale lenge etterpå. Da hadde jeg både kopi av brev og bildebevis!

Anonymous poster hash: 9e18b...19c

Smart tips. Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...