Gjest Wei Wei Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Hvordan gjør man det med strøm og nettleieavtalen når man flytter fra utleiebolig? Som jeg forstod, så noterer leietaker og eieren tallene på strømmåleren ved flytting. Hvis man flytter fra boligen, men på grunn av oppsigelsestiden må betale leie for 1-2 mnd til, kan man da si opp strøm i mellomtiden (det er vel bare varmtvannsbereder som drar litt strøm, alt annet er av).
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Strømabn. Og nett abn. Er personlige på lik linje med et mobilabn. Det sikreste er å skriftlig si det opp, og lese av tallene før npklene avleveres. Har den ene gangen jeg leide midlertidig også tatt bilde av måleren med tallene synlige. Det var en klar fordel at jeg gjorde, fordi eier påstod at det stod på meg og at han ikke skulle betale lenge etterpå. Da hadde jeg både kopi av brev og bildebevis!Anonymous poster hash: 9e18b...19c
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Strømabn. Og nett abn. Er personlige på lik linje med et mobilabn. Det sikreste er å skriftlig si det opp, og lese av tallene før npklene avleveres. Har den ene gangen jeg leide midlertidig også tatt bilde av måleren med tallene synlige. Det var en klar fordel at jeg gjorde, fordi eier påstod at det stod på meg og at han ikke skulle betale lenge etterpå. Da hadde jeg både kopi av brev og bildebevis!Anonymous poster hash: 9e18b...19c Smart tips. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå