Gjest lilletroll Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 I morgen har jeg konsultasjon hos Fornebuklinikken!!! Skulle jo egentlig vært der i fjor omtrent på denne tiden, men valgte da å vente. Nå er det ingen vei tilbake, og jeg vil ikke vente lenger!!! Satser på at jeg innen ca en måned har normale pupper :-) Gleder meg veldig til å være ferdig operert, og i form igjen!! Har lest ALT av silikontråder som har vært her på forumet + masse andre steder også. Tror nok jeg vet nesten hva jeg går til i hvertfall!!
maki Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 lykke til ei venninne av meg fikk puppa sine fiksa på der
Gjest Anki Skrevet 23. august 2004 #5 Skrevet 23. august 2004 Lykke til, så spennende! Jeg har bestilt time hos Colosseum klinikken i Stavanger, har også lyst til å få operert meg snarest mulig. Har tenkt på det i mange år, men ville være ferdig med barnefødsler og amming først. Er dessuten redd for alt som kan gå galt, men jo mer jeg leser om det jo mer føler jeg meg sikker på at det vil gå greit. Har du bestemt deg for hva du vil ha for slags innlegg, over/under muskel, størrelse osv? Skriv hvordan det går, kjekt at noen andre skal operere seg omtrent samtidig!
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Jeg er også engstelig på at noe kan gå galt, men det er jo VELDGI sjelden det gjør det, da!! Om jeg skal ha under eller over brystmuskelen regner jeg med at kirurgen bestemmer.....men jeg er ganske så tynn, og jeg har lest at det er som regel da de putter det under..... Skal ha silikon, da, ikke saltvann. Men om jeg skal ha runde eller anatomiske vet jeg ikke. Tenkte kanskje at anatomiske så mer naturlige ut, men etter det jeg har lest på nettet er det ikke nødvendigvis sånn, så jeg skal høre hva kirurgen mener og tror. Jeg har prøvd med rispose hjemme da, og funnet ut at kanskje 300ml er passe store innlegg. Hva med deg? Og hva er utgangspunktet ditt?? Jeg er dobbel A...nesten ikke dèt engang, faktisk.....så jeg GLEDER meg til å kunne handle undertøy og klær
Dina Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 Hei! Husker vi "snakket" litt sammen da jeg ble operert i fjor (og du hadde tenkt å operere deg...)! Lykke til! Det kommer helt sikkert til å gå kjempefint, og du kommer til å bli SÅ fornøyd! Mine nye pupper har snart 1 års jubileum , og jeg ville ikke vært dem foruten!!!
Gjest lilletroll Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Jeg er også engstelig på at noe kan gå galt, men det er jo VELDGI sjelden det gjør det, da!! Om jeg skal ha under eller over brystmuskelen regner jeg med at kirurgen bestemmer.....men jeg er ganske så tynn, og jeg har lest at det er som regel da de putter det under..... Skal ha silikon, da, ikke saltvann. Men om jeg skal ha runde eller anatomiske vet jeg ikke. Tenkte kanskje at anatomiske så mer naturlige ut, men etter det jeg har lest på nettet er det ikke nødvendigvis sånn, så jeg skal høre hva kirurgen mener og tror. Jeg har prøvd med rispose hjemme da, og funnet ut at kanskje 300ml er passe store innlegg. Hva med deg? Og hva er utgangspunktet ditt?? Jeg er dobbel A...nesten ikke dèt engang, faktisk.....så jeg GLEDER meg til å kunne handle undertøy og klær Dette var meg....var visst utlogget jeg :oops: Ja, Dina jeg husker godt at jeg "var med" når du og noen andre opererte for et års tid siden. Nå er jeg VELDIG klar for det, og angrer litt at jeg ikke gjorde det i fjor....var jo ikke sikker på om jeg kanskje skulle ha flere barn, og ville vente til det, men nå har jeg bestemt meg!! Det BLIR operasjon nå i september, og jeg rett og slett gleder meg til å få det gjort!! Synes det har vært veldig spennende å følge dine beretninger før og etter!!
Gjest lilletroll Skrevet 24. august 2004 #9 Skrevet 24. august 2004 Da er konsultasjonen over, og operasjonen bestilt!!! 20. september blir det slutt på ingen pupper for meg
Smiley Skrevet 24. august 2004 #10 Skrevet 24. august 2004 Så flott at du har bestemt deg! Jeg fikk mine fikset for snart to år siden, og har ikke angret på det ett eneste minutt. Jeg fikk dem fikset på Colusseumklinikken i Stavanger, og alt var bare positivt. MEN det var litt stress etter selve operasjonen. Jeg ble operert litt sent på en fredag ettermiddag, og kunne vel egentlig tenkt meg å ligge å slappe av litt etter operasjonen, men klinikken stengte, så min elskede samboer ( blivende mann), måtte hente meg og kjøre meg hjem. Det var en lang tur, siden jeg bor i Haugesund..... Men lykke til, det går sikkert kjempefint. Dersom du har noen spørsmål, ta gjerne å send meg en pm....
Dina Skrevet 25. august 2004 #11 Skrevet 25. august 2004 Da er konsultasjonen over, og operasjonen bestilt!!! 20. september blir det slutt på ingen pupper for meg Gratulerer med avgjørelsen Lilletroll! Slik jeg "kjenner" deg fra i fjor, vet jeg at dette er nøye gjennomtenkt, og jeg er HELT sikker på at du ikke kommer til på angre, men tvertimot bli kjempefornøyd! Jeg husker godt de siste ukene før operasjonen min, kjempespent, og utålmodig! Nå er det bare å begynne å telle dager, og glede seg.... Klem!
Gjest lilletroll Skrevet 26. august 2004 #12 Skrevet 26. august 2004 Gratulerer med avgjørelsen Lilletroll! Slik jeg "kjenner" deg fra i fjor, vet jeg at dette er nøye gjennomtenkt, og jeg er HELT sikker på at du ikke kommer til på angre, men tvertimot bli kjempefornøyd! Ja, det er veldig nøye gjennomtenkt, og selv om jeg var sikker i fjor også på at jeg ville gjøre det, føler jeg meg VELDIG klar på en helt annen måte nå. Nå GLEDER jeg meg bare. Klart jeg kommer til å bli nervøs og grue meg når det nærmer seg, men jeg tror at når det til slutt er over vil alt være verdt det!! Skulle ønske det var 20. september snart.......... Skal vi se.....telle ned, ja...det er....24 dager til!! Det går kjempe fort!!
Mel-anie Skrevet 26. august 2004 #13 Skrevet 26. august 2004 Lykke til Lilletroll ! I oktober er det 2 år siden jeg fikk "nye" pupper. Ble selv operert på Fornebuklinikken. Er kjempefornøyd, og har ikke angret en eneste dag. Litt vondt er det de første dagene, og lurt å holde seg mest mulig i ro. Gled deg! Du er i gode hender hos "gutta"på Fornebuklinikken.
Gjest Trude lutten Skrevet 27. august 2004 #14 Skrevet 27. august 2004 Jeg fikset mine i går...., så jeg sliter litt med smerter. Tror nesten det er bandasjen som gjør vondt nå, den sitter jo så stramt! Jeg tok 260 ml, og tror de blir fine, har ikke sett de selv (som jeg kan huske noe særlig av). Syke søstern kom innom rommet og sa at de ble kjempe fine. Hun lurte på om jeg ville vite hva jeg sa da jeg våknet...., jeg bare ja :oops: Å FY FAEN, de var svære!!!! Men da jeg våknet alene som jeg husker, smugtittet jeg så vidt og husker halvveis at jeg sa Hæ??? Var det alt??? Men var jo skikkelig dopet begge gangene! Så kanskje det er akkurat passe!!! Lykke til alle sammen, det er så verdt det!!! Jeg tok forresten under muskelen og vill anbefale det!
Gjest lilletroll Skrevet 27. august 2004 #15 Skrevet 27. august 2004 Mel-anie: Hvilken kirurg opererte deg?? OVer eller under? Utganspunkt? Hvor mye lagt inn? Resultat? Nyskjerrig, jeg?? :oops:
Mel-anie Skrevet 27. august 2004 #16 Skrevet 27. august 2004 Hel Lilletroll. Grattis med vel overstått ! Husker ikke navnet på kirurgen, men han var godt voksen, høy og mørk (?). Jeg la inn over. Og det ble 260 ml. Er 164 høy, og veier ca 50, så det føles helt flott. Er kjempefornøyd. Puppene blir mykere etterhvert, og føles helt normalt. Du har nok vondt noen dager, men det går fort gradvis over. Ta det med ro, og ikke gjør mer enn du orker. Lykke til, og god helg til deg !
Gjest Trude lutten Skrevet 27. august 2004 #17 Skrevet 27. august 2004 Takk for rådet...! Men en ting..., jeg er skikkelig kvalm, ble du det??? Kastet opp i stad, mulig fordi jeg er svimmel! Skal tilbake på kontroll i dag! Hater de stramme bandasjene! Når var du i stand til å bevege deg utendørs?? Er litt lei av senga mi nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå