Gå til innhold

Harddisk feil på pc'n min.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

I går kveld fikk jeg opp på pc min at det var skade på harddisken. Spørsmålet mitt er om jeg kan bruke pc på vanlig måte eller om jeg skal kjøpe ny pc? Pc er 4 år gammel.På forhånd takk for svar.

Anonymous poster hash: 4a4e2...0d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bruke den som vanlig men du bør ta backup av viktige ting i tillfellet den krasjer helt.

AnonymBruker
Skrevet

Dataen ville ikke starte, brukte nesten tre kvarter på og skru den på til jeg kom til bakgrunnen. Og det er ikke normalt. Har nå kjøpt meg ny pc. Ifølge noen som har peil på data som kikket på dataen min, kunne det være at jeg måtte skifte hardisk. Men de skjønte heller ikke stort når pc ikke ville slå seg på. Vi fikk liv i den, men stopper bare der lissom.

Anonymous poster hash: 6f1b3...0c0
Skrevet

Dataen ville ikke starte, brukte nesten tre kvarter på og skru den på til jeg kom til bakgrunnen. Og det er ikke normalt. Har nå kjøpt meg ny pc. Ifølge noen som har peil på data som kikket på dataen min, kunne det være at jeg måtte skifte hardisk. Men de skjønte heller ikke stort når pc ikke ville slå seg på. Vi fikk liv i den, men stopper bare der lissom.

En skadet harddisk vil ha problemer med å starte operativsystemet (Windows/Mac)

Kjøp ny harddisk og installer alt på nytt for å dra nytte av laptopen.

Men jeg ser at du har skrevet at du har kjøpt en ny pc så da er vel problemet "løst".

AnonymBruker
Skrevet

Ja problemet er løst. Men kommer til og fiske den gamle pc for og ha en ekstra. Når den er fiskset da har jeg 4 pc'er til sammen. Men takk for svar i hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...