Gå til innhold

Trenger et stort stuebord?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet omet sted man kan få tak i et stort stuebord? I målene 120x120, eller 120x140 sånn ca. Bør helst være hvitt, men det meste går jo an å male :-)

Har lete de fleste store kjeder på nettet, men ingenting i den størrelsen..er heller ikke interessert i å betale 10 tusenvis av kroner... Takk for hjelpen dere som tar bryet! Hadde blitt kjempeglad for litt hjelp :-D

Anonymous poster hash: 8878d...f29

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har et stort et som de husker hvor de har kjøpt..

Anonymous poster hash: 8878d...f29

Skrevet

Søkte litt rundt, men finner ingen til de målene. Kan du ikke lage et selv da? :)

Skrevet

Hva med å eventuelt kjøpe to mindre og ha de stående ved siden av hverandre? Kan sette et brett med lys e.l midt på så skjøten ikke blir så synlig :)

Skrevet

Hva med å kappe ned beina på et spisebord?

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på forslaget om å bruke et spisestuebord og kappe av beina, men forslag om to mindre bord er ikke dumt. Jeg husker at jeg trodde jeg trengte et stort fordi sofaene var store, men det ble bare i veien når det ikke var i bruk. Tungt var det også. Det hadde vært mye mer praktisk å ha et stående ved siden av sofaen og det andre foran, slik at reservebordet kunne treffes frem når det var gehov for det. Evt noe med klaff eller uttrekks-løsning.

Anonymous poster hash: 5224a...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...