Gå til innhold

Tråden for teite svindlermailer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre enn meg som "sliter" med svindlermailer? Jeg får dem riktignok i junkmail, men de er likefullt irriterende..

1: "Gjennomfør Clasohlson-spørresundersøkelsen!

Få utlevert Clasohlson-gavekortet ditt på 10.000 kr!"

2: Click Here [Online Pharmacy]

(If the link does not work then click - Wait, it's safe! Or I'm not sure. Let me check or copy and paste the link to your browser)

3: Vil du ikke ha de 20 000kr?

Du må bekrefte opplysningene dine raskest mulig!

Du er en av dem som kan vinne en sjekk på onsdag, men hvis du ikke bekrefter opplysningene dine, kan vi ikke vite om du er vinneren.

- Bekreft opplysningene dine her -

OBS: Vi finner vinneren som sagt på onsdag (den 15-04-2015). Hvis du ikke bekrefter opplysningene før da, mister du en potensiell premie!

Nå har du muligheten til å få ekstra penger direkte på din konto.

Du bestemmer helt selv hva du bruker pengene til.

4: *bilde av kjendis*

Glatt, lyst opp og myk - det er ord som best beskriver min hud akkurat nå. Rynker rundt øyne, leppa og på panna har forsvunnet. Jeg ser ut som om jeg hadde nettopp kommet tilbake fra en månedsferie. Min hud er fastere og fargen er jevn på hele ansiktet.

Jeg ble yngre om 15 år på kun 4 uker !

5: Gratulerer, du er utvalgt av Panasonic!

1. Premie: 65″ Panasonic 4K TV, 2. Premie: Lumix systemkamera, 100 stk. vinner: SF Anytime filmkode

Hva er du mest interessert av?

TV

FOTO

LYD

HUSHOLD

6: Lånet ditt er klart Birger: Lån penger enkelt med BankID

...nei, jeg heter ikke Birger

Videoannonse
Annonse
Gjest gundagrynte
Skrevet

Er det noen andre enn meg som "sliter" med svindlermailer? Jeg får dem riktignok i junkmail, men de er likefullt irriterende..

(If the link does not work then click - Wait, it's safe! Or I'm not sure. Let me check or copy and paste the link to your browser)

Du er en av dem som kan vinne en sjekk på onsdag, men hvis du ikke bekrefter opplysningene dine, kan vi ikke vite om du er vinneren.

OBS: Vi finner vinneren som sagt på onsdag (den 15-04-2015). Hvis du ikke bekrefter opplysningene før da, mister du en potensiell premie!

Glatt, lyst opp og myk - det er ord som best beskriver min hud akkurat nå. Rynker rundt øyne, leppa og på panna har forsvunnet. Jeg ser ut som om jeg hadde nettopp kommet tilbake fra en månedsferie. Min hud er fastere og fargen er jevn på hele ansiktet.

1. Premie: 65″ Panasonic 4K TV, 2. Premie: Lumix systemkamera, 100 stk. vinner: SF Anytime filmkode

TV

FOTO

LYD

HUSHOLD

:skratte: Har fått mange slike og en haug av mail fra PayPal lizzm.....yeah right! De sendes videre til [email protected] er hos PayPal :)

Skrevet

:skratte: Har fått mange slike og en haug av mail fra PayPal lizzm.....yeah right! De sendes videre til [email protected] er hos PayPal :)

Det mest spesielle er at man kan bli yngre om 15 år på kun 4 uker! Rart hvordan de klarer å reise i tid på den måten :)

Gjest gundagrynte
Skrevet

Det mest spesielle er at man kan bli yngre om 15 år på kun 4 uker! Rart hvordan de klarer å reise i tid på den måten :)

Tidsreiser...dèt er tingen for oss som vil bli yngre :) Lurer på hva det koster?? :fnise:

Skrevet

Tidsreiser...dèt er tingen for oss som vil bli yngre :) Lurer på hva det koster?? :fnise:

Tipper det koster en liten sum. Men ikke noe problem, Birger kan bare ta opp lån! :P

• Liker 1
Gjest gundagrynte
Skrevet

Tipper det koster en liten sum. Men ikke noe problem, Birger kan bare ta opp lån! :P

Hahahaaa....har du adressen til Birger forresten???..:)

Skrevet

Hahahaaa....har du adressen til Birger forresten???..:)

Nei, men får sikkert noen "clues" om det etterhvert som mailene kommer inn ;)

Skrevet

Jeg irrirterer med enda mer over de som deler, kommenterer og liker slike "Vi gir bort 150 Samsung galaxy telefoner fordi de har vøært åpne under presentasjon i butikk" poster, eller hva annet det er de liksom gir bort!

Forstår ikke disse menneskene at dette bare er tull, tenker jeg...?

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet

Nei, men får sikkert noen "clues" om det etterhvert som mailene kommer inn ;)

:fnise: ...Gir deg hele adressen når den er på plass...*venter i spenning*...

Skrevet

TV

FOTO

LYD

HUSHOLD

Jeg synes slik mail er fornøyelig. Masse underholdning og det gir meg en god latter :danse:

Skrevet

Går rett i spam-folderen her, som slettes uten at jeg gidder å åpne den, engang.

Gjest gundagrynte
Skrevet

Nå er det mails fra *skatteetaten.no* som er ukens godis i mailboksen... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får til stadighet e-poster som påstår at dem er fra forskjellige veldedige organisasjoner. For eksempel Redd Barna, Regnskogen, Greenpeace, UNICEF eller lignende. Men den siste e-posten påstår faktisk at den var fra Wikipedia (av alle ting)

https://donate.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:FundraiserLandingPage&country=NO&uselang=nb&utm_medium=sidebar&utm_source=donate&utm_campaign=C13_no.wikipedia.org

Men den linken som ligger i svindel-eposten var selvfølgelig falske. Svindlerne håper sikkert på at noen klikker på den falske lenken i e-posten deres. Dersom noen klikker på linken og overfører noen kroner, så går pengene egentlig til svindlerens bankkonto. Men dem som sender over litt penger, tror jo at pengene deres går til ett veldig godt formål...

Anonymous poster hash: f306c...6a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...