Gå til innhold

Toppkaraktersystemet - revolusjonerende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har lest så mye varmt om dette toppkaraktersystemet i det siste, og har nå bestilt boken "på prøve" selv.

Er det noen som har lest boken, prøvd dette, og kan vise til gode resultater? :-)

Anonymous poster hash: c60b5...40a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prøvde nettsiden, virker amatørmessig oppsatt, kontaktskjemaet fungerer ikke, startet gratismåned men kom ikke inn på leksjonene og de sendte meg passordet mitt i klartekst og ukryptert på epost så hvem som helst som leser eposten min kan se det. Heldigvis brukte jeg ett jeg ikke brukte noen andre sider.

Når det kommer til leksjonene er det ingenting der som er spesielt revolusjonerende i seg selv, men studieteknikkene de nevner er velkjente og gode, de har alt på Norsk og de har alt på ett sted. Og nettprisen med 99 kr / mnd er jo billig. Du kan jo prøve selv en måned gratis.

Anonymous poster hash: 80bc8...345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noe skit, som brukeren ovenfor sier så er det egentlig bare helt standard studieteknikker man finner på nettet samlet på Norsk. Skrevet av to masterstudenter som ikke i det hele tatt har kompetanse på temaet og uten kildereferanser.

Bare et forsøk på å tjene noen raske penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...