Gå til innhold

Ta initativ på sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig oppretter profil på sukker, og det går sånn helt ok. Har noen bilder av meg selv, men ikke så veldig spennende profiltekst, men iløpet av de 14 dagene jeg har hatt profil er det et par stykker som har skrevet til meg.

Jeg kom i kontakt med han ene, og vi skrev litt i påsken og ble enige om å møtes da påsken var over og vi begge tilbake i byen vår. Så går det flere dager uten at han svarer. Så skriver jeg for første gang i mitt liv til en gutt først, vi har en hyggelig prat men ingenting ang å møtes blir nevnt. Snakkes sist med han for to dager siden.

Jeg har alltid syns folk på nettdating og singel-forumet her på KG har vært så stusselige å rare og med alle slags dumme spørsmål, og nå er jeg til min store skrekk blitt en av de :laugh: Så hva gjør jeg med han her fyren? Skal jeg kvinne meg opp og be han ut, selv om han virker sånn helt ok middels interessert?

Anonymous poster hash: 304b8...29e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det en sjelden, og aldri om han virker litt kjølig. Tenker at jeg burde være litt mer aktiv så hvis du er tøffere enn meg har du sikkert noe å tjene på det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er ute etter noe ekte så bør du finne en annen. Jeg fokuserer generelt sett på 2-3 kvinner, og resten blir på en måte et drag for meg (som fører til at jeg ikke tar så mye initiativ med de). Husk at du ikke er den eneste kvinnen på Sukker, han prater nok med noen andre også (som han kanskje finner mer interessant, ikke vondt ment til deg altså).

Anonymous poster hash: 7e811...f2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...