Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er langtidssingle, vil dere si at dere er populære eller ikke populære i omgangskretsen deres? Med populær mener jeg som man var f.eks på skolen og populær som venn ikke populær som i at alle vil bli sammen med deg.

Virker som de som er populære som venner lett får kjærester og at mange av de som sliter med å få kjærester heller ikke er så populære som venner.

Anonymous poster hash: 8c8c0...ea2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier seg selv at de som er litt mer tilbaketrukken ikke er så aktiv på den fronten? Klager de over tilværelsen da?

Nei, jeg er ikke populær, men jeg går heller ikke inn for å være det. Det er de mest utadvente som pleier å bli det.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg var langt ifra populær på skolen. Jeg var en av de stille jentene. Hadde heller 1-3 nære venner istedenfor å være venn med "alle".

Når det gjelder dating osv. vil jeg si jeg er rimelig populær. Så det at upopulære ikke får kjæreste like lett er ikke alltid sant :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært en av de kule og populære, men jeg får ganske lett venner likevel. Men kjæreste, det blir det ikke noe av.

Anonymous poster hash: 2824a...953

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være upopulær for å være singel.

Vi er en ganske stor gjeng med folk, hvor de fleste jobber med og for kjendiser og media ol. Stort sett alle er single til tross for at disse folka blir sett på som superkule. Kjenner de rette folka, går på de rette stedene osv. Veldig sosialt aktive også.

Har flere venninner som rett og slett er sosialt hyperaktive og som ser fantastiske ut. Fortsatt like single...

Anonymous poster hash: 97942...8a1

Skrevet

Langtidssingel og upopulær, antar jeg. Vennene har forsvunnet inn i forhold, karriere og familieforpliktelser, så jeg er stort sett alene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig upopulær på skolen, frem til videregående. Hadde nesten ikke venner, men fikk en fin vennegjeng da jeg begynte på videregående. Men var aldri populær blant gutta, var nok altfor sjenert og usikker på meg selv.

Nå er jeg ganske utadvendt og blir lett kjent med nye folk, men har ikke kjæreste. Syns det er vanskelig. Men har veldig mange gode venner og er takknemlig for det.

Anonymous poster hash: 8dec3...d8e
AnonymBruker
Skrevet

Status og popularitet henger ikke sammen. Ja kanskje på videregående men ikke senere i livet.

Mine mest populære venninner er single og pene og alle er utstyrt med sosiale antenner og humor. Får alltid masse oppmerksomhet også. Men uansett hvor mye det flørtes, så stikker gutta :P

Men mine venninner, som er litt sære og kanskje smålubbene, er alle i stabile forhold.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var veldig upopulær på grunnskolen. Hadde få venner og ble mobbet. Nå derimot, hvis det å være populær er å ha mange venner og å bli lett kjent med nye folk, og å være godt likt, så er jeg ganske populær. Veldig merkelig å se det på den måten. Men på datingfronten er jeg ikke av de mest populære. Jeg er ikke så aktiv på den fronten heller for tiden da. Får en del matcher på tinder, men har ikke møtt mange siden jeg ikke har tid og ikke er interessert i noe forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er ganske populær. Er sosial og blir lett kjent med folk. Har likevel aldri hatt en kjæreste i en alder av 21. Tror det har noe med at jeg lettere blir kjent med jenter enn gutter (er heterofil jente selv), samt at jeg lett friendzoner gutter... :s

Anonymous poster hash: a62ea...49f
Skrevet

Niks, jeg har alltid vært en omstridt figur.

Skrevet

Jeg var upopulær på barneskolen, men på ungdomsskolen var jeg den som stod for pratinga for alle i klassen og jeg vil si at jeg var populær. Hadde ingen kjærester, men mange venner (som jeg fortsatt er venn med i dag).

I dag er jeg en av dem som har vært singel lengst i vennekretsen, men jeg er ofte den som er midtpunktet på festen (fordi jeg elsker å prate mye og høyt) og jeg har veldig mange venner. Jeg starter som regel bekjentskap som vennskap, og derfor blir jeg sikkert friendzoned av mange (og friendzoner uten å vite det).

AnonymBruker
Skrevet

Status og popularitet henger ikke sammen. Ja kanskje på videregående men ikke senere i livet.

Mine mest populære venninner er single og pene og alle er utstyrt med sosiale antenner og humor. Får alltid masse oppmerksomhet også. Men uansett hvor mye det flørtes, så stikker gutta :P

Men mine venninner, som er litt sære og kanskje smålubbene, er alle i stabile forhold.

TAKK! dette gir meg håp! "Alle" sier jeg er så pen, hvorfor er jeg singel og blablabla...

Men er faktisk guttene selv som ender opp med å ditche!

Ikke har jeg dårlig personlighet heller, men kanskje blir litt kjedelig i lengden.. ikk vet jeg :P

Anonymous poster hash: f22e4...05c

AnonymBruker
Skrevet

TAKK! dette gir meg håp! "Alle" sier jeg er så pen, hvorfor er jeg singel og blablabla...

Men er faktisk guttene selv som ender opp med å ditche!

Ikke har jeg dårlig personlighet heller, men kanskje blir litt kjedelig i lengden.. ikk vet jeg :P

Jeg har flere ganger hørt "hvorfor er DU singel? Menn må jo henge etter deg hele tiden" men slik er det ikke gitt. Joda får oppmerksomhet men det fører aldri til noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg er populær? Er vi fortsatt på ungdomsskolen? Er det noe jeg driter i så er det akkurat det. Var populær som yngre, men det betyr ingenting. Det viktigste er at man har det bra med seg selv og de nærmeste.

Anonymous poster hash: a5c7e...847

Skrevet

Jeg vet ikke. Aldri tenkt over det. Jeg har noen gode venner som liker å henge med meg, og som jeg gjerne møter så ofte det lar seg gjøre. Vet ikke om jeg er et mer populært valg enn de andre vennene deres, og det er egentlig likegyldig for meg også så lenge de fortsatt vil henge med meg. Vet at tre av de ser på meg som sin beste venninne.

Jeg har et utseende som ser til å tiltrekke seg det motsatte kjønn, iallefall på byen, tinder o.l, men var langt fra populær på skolen. Ble faktisk mobbet og hadde så godt som ingen venner.

Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg vet ikke lenger hva populær vil si etter at jeg fullførte videregående.

Jeg har mange venner, både veldig nære og noen jeg er litt mindre personlig med. Jeg har draget hvis jeg vil og er et sosialt vesen som har lett for å få en god tone med de fleste. Jeg er stort sett fornøyd med meg selv og har det tipp topp. Det har ingenting å gjøre med at jeg er singel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere ganger hørt "hvorfor er DU singel? Menn må jo henge etter deg hele tiden" men slik er det ikke gitt. Joda får oppmerksomhet men det fører aldri til noe.

haha Yes :fnise: , da har vi det ganske likt du ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var populær på skolen, og da jeg var ute på byen jevnlig i mine yngre dager, ble jeg sjekket opp mye. Men nå er jeg godt voksen, er godt likt blant kollegaer og venner.

Anonymous poster hash: 0b889...fa0
AnonymBruker
Skrevet

haha Yes :fnise: , da har vi det ganske likt du ;)

Det morsomme er når menn sier "du må jo ha en haug med gutter etter deg" uten å prøve seg selv. Ikke ser jeg den haugen heller. Tror de bare sier det fordi de selv ikke vil såre fordi de ikke er interessert selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...