AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg møtte en fyr på tinder, etter en date avtalte vi å møtes en helg. Av ulike grunner kan vi ikke møtes på flere uker, så ble enige om å fortsette som venner og se. Jeg vil fortsatt være venn med han, men kjenner at jeg mer betatt av han en jeg skulle ønske. Det er vondt for jeg vet jeg ikke kan forvente noe.. Hvordan kan jeg slutte å være betatt av han? Vanskelig å ikke tenke på han, savne han. Jeg blir gal.Anonymous poster hash: 2c367...ec0
Eranonym123 Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 ⬆vi har hatt sex, noe som gjør det vanskelig å glemme ham...
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Been there , done that Utviklet følelser litt for kjapt i starten, endte med at jeg ble såret fordi han ikke helt visste hva han var ute etter/ikke var så interessert i meg som jeg var i han. Følte han holdt meg på gress, og tok kontakt stort sett når det best passer han samt at jeg visste at han holdt øynene oppe for andre jenter også ... Det er vanskelig å forholde seg til når man begynner å få følelser for personen. Det at man har hatt sex gjør det bare enda verre hvis han fader ut eller viser mindre interesse senere.. Har ikke noe godt råd bortsett fra at følelsene kommer til å gi seg etterhvert, threy always do...! Anonymous poster hash: a21b3...b63
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Han føler det tydeligvis ikke på samme måte siden du er så usikker? Prøv å glemme ham du... Dumt å ha sex så tidlig for dessverre så er mange gutter kun ute etter nettopp det Anonymous poster hash: d257a...48c 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Har han vært avvisende i ettertid? Enig med personen ovenfor som sa at det var dumt å ha sex så tidlig. Han trengte ikke jobbe noe. Det kan ødelegge for noen. Dete beste er å bli kjent gradvis. Anonymous poster hash: d06d8...cf8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Hvis en fyr er interessert i noe seriøst med en jente i utgangspunktet så vil ikke "for tidlig" sex føre til at han mister interessen. Hvis det er tilfelle så vil man uansett ikke ha en slik fyr som er slik. Hvis han tenker mindre om deg pga sex så tidlig så er det ingenting annet enn dibbeltmoralskt. Greit å avlive den myten snart om at jo lengre man venter med sex jo bedre sjanse er det for at han vil ha et seriøst forhold, kanskje? Snakker av erfaring da jeg har hatt flere langvarige forhold som startet med sex på første date. Noen ganger er kjemien der veldig tidlig og det føles rett.Anonymous poster hash: a21b3...b63 2
Uredd Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Han føler det tydeligvis ikke på samme måte siden du er så usikker? Prøv å glemme ham du... Dumt å ha sex så tidlig for dessverre så er mange gutter kun ute etter nettopp det Anonymous poster hash: d257a...48c Hvorfor er det dumt hvis hun hadde lyst og hadde glede av sexen? Ingen mann som er interessert blir mindre interessert av å ha sex.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Hvorfor er det dumt hvis hun hadde lyst og hadde glede av sexen? Ingen mann som er interessert blir mindre interessert av å ha sex. Det er dine ord, men jeg kjenner menn som ønsker å ha ei dame som ikke gir alt med en gang. Og det kan jeg faktisk skjønne. Ingen verner om sex lenger. Hva blir intimt og spesielt, hvis man har det med mange? Å ha det med en gang, kan vitne om at dama mangler impulskontroll og /el er easy med de fleste menn. Synes det er bra å holde igjen til man vet mer hvor man står. Hilsen dame Anonymous poster hash: d06d8...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Hvis en fyr er interessert i noe seriøst med en jente i utgangspunktet så vil ikke "for tidlig" sex føre til at han mister interessen. Hvis det er tilfelle så vil man uansett ikke ha en slik fyr som er slik. Hvis han tenker mindre om deg pga sex så tidlig så er det ingenting annet enn dibbeltmoralskt. Greit å avlive den myten snart om at jo lengre man venter med sex jo bedre sjanse er det for at han vil ha et seriøst forhold, kanskje? Snakker av erfaring da jeg har hatt flere langvarige forhold som startet med sex på første date. Noen ganger er kjemien der veldig tidlig og det føles rett.Anonymous poster hash: a21b3...b63 Dine erfrainger trenger ike bli andres erfaringer. Jeg kjenner menn, bra menn, som vil ha ei dame som ikke hhar sex på første date. Og det forstår jeg godt. Det forteller noe om en person, som ikke kan vente. Hilsen dame Anonymous poster hash: d06d8...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Jeg har også lyst å si at.. du mister en del cred om du er for lett påtråden. Greit for en date, men ikke som kjæreste. Anonymous poster hash: 070ad...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Hvorfor er det dumt hvis hun hadde lyst og hadde glede av sexen? Ingen mann som er interessert blir mindre interessert av å ha sex. Fordi jenter/kvinner av en eller annen grunn ofte blir betatt/forelsket i den de har hatt sex med mens gutter/menn ofte mister interessen fordi da er jakten over. TS er jo et klassisk eksempel på nettopp dette, og singelforumet florerer av disse jentene som sitter igjen forvirret og betatt etter at gutten har fått sitt og fløyet videre.Anonymous poster hash: d257a...48c
Uredd Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Fordi jenter/kvinner av en eller annen grunn ofte blir betatt/forelsket i den de har hatt sex med mens gutter/menn ofte mister interessen fordi da er jakten over. TS er jo et klassisk eksempel på nettopp dette, og singelforumet florerer av disse jentene som sitter igjen forvirret og betatt etter at gutten har fått sitt og fløyet videre.Anonymous poster hash: d257a...48c Dette er allikevel litt sånn god dag mann økseskaft... En som jakter og bare vil ha sex, blir ikke mer interessert i forhold fordi du venter med sexen. Likeså vil en som er interessert i forhold ikke bli skremt bort av å ha sex. Dermed koker det ned til å være totalt irrelevant for sjansen for om det blir forhold eller ikke, nårtid man har sex. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Dette er allikevel litt sånn god dag mann økseskaft... En som jakter og bare vil ha sex, blir ikke mer interessert i forhold fordi du venter med sexen. Likeså vil en som er interessert i forhold ikke bli skremt bort av å ha sex. Dermed koker det ned til å være totalt irrelevant for sjansen for om det blir forhold eller ikke, nårtid man har sex. Ikke akkurat. Dersom jenta venter med sex så vil de gutta som bare er ute etter et ligg skjønne hvor landet ligger og droppe kontakten fordi det blir for mye jobb og forpliktelser for å få seg et knull. Evt skjønner jenta at gutten er useriøs når han ikke klarer å få henne trygg på seg.Anonymous poster hash: d257a...48c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Ikke akkurat. Dersom jenta venter med sex så vil de gutta som bare er ute etter et ligg skjønne hvor landet ligger og droppe kontakten fordi det blir for mye jobb og forpliktelser for å få seg et knull. Evt skjønner jenta at gutten er useriøs når han ikke klarer å få henne trygg på seg.Anonymous poster hash: d257a...48c Pluss at det faktisk ER mange som blir mer følelsesmessig involvert og interessert dersom man venter litt med sex. Sex kan oppleves langt mer betydningsfylt dersom begge parter er forelsket, enn når man knulle tre timer etter å ha møtt hverandre. Mange gutter maser om sex men får økt respekt for ei jente som faktisk vil vente.Anonymous poster hash: d257a...48c 1
lillsunshine Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Det er dine ord, men jeg kjenner menn som ønsker å ha ei dame som ikke gir alt med en gang. Og det kan jeg faktisk skjønne. Ingen verner om sex lenger. Hva blir intimt og spesielt, hvis man har det med mange? Å ha det med en gang, kan vitne om at dama mangler impulskontroll og /el er easy med de fleste menn. Synes det er bra å holde igjen til man vet mer hvor man står. Hilsen dame Anonymous poster hash: d06d8...cf8 Er ikke dette litt dobbeltmoralsk? En mann synest en kvinne blir mindre kjærestemateriale fordi de har sex tidlig, men dette skal jo selvfølgelig ikke gjelde mannen som også var med på sexen? Han er jo ikke et en døyt bedre selv. Hvorfor skal det gjelde at mannen tester dama om hun går til sengs tidlig, hvorfor kan det ikke gjelde omvendt? Skjønn den som kan, men dette synest jeg er en veldig merkelig tankegang. 1
Uredd Skrevet 16. april 2015 #17 Skrevet 16. april 2015 Er ikke dette litt dobbeltmoralsk? En mann synest en kvinne blir mindre kjærestemateriale fordi de har sex tidlig, men dette skal jo selvfølgelig ikke gjelde mannen som også var med på sexen? Han er jo ikke et en døyt bedre selv. Hvorfor skal det gjelde at mannen tester dama om hun går til sengs tidlig, hvorfor kan det ikke gjelde omvendt? Skjønn den som kan, men dette synest jeg er en veldig merkelig tankegang. Det er det. I tillegg til å være feil. Dette er ikke rakettforskning. Folk bør ha sex når det føles riktig og ikke komplisere dette til et nivå hvor det i det hele tatt blir umulig å forholde seg til det annet kjønn.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #18 Skrevet 16. april 2015 Ikke akkurat. Dersom jenta venter med sex så vil de gutta som bare er ute etter et ligg skjønne hvor landet ligger og droppe kontakten fordi det blir for mye jobb og forpliktelser for å få seg et knull. Evt skjønner jenta at gutten er useriøs når han ikke klarer å få henne trygg på seg.Anonymous poster hash: d257a...48c Hvis en fyr har lyst på sex så kan han fint holde ut opprettholde kontakten/vise interesse i flere måneder. Er man fin/attraktiv nok så kan fyren holde maska lene. Det er ingen garanti for noe som helst, jeg synes veldig synd på de som dater i mange måneder og får servert løgner om hvor interesserte de er, så har man sex og så pluselig så nøler de "ikke tid for et forhold akkurat nå likevel"...KJIPT! Bare for å legge til så kan det ofte være lurt å vente med sex til man har fått en god magefølelse om at fyren ikke er en douchebag, men som sagt, det finnes INGEN garanti. Jeg er sammen med en fyr nå, han er typisk "gammeldags" på sånt, men når vi møttes så hadde vi faktisk sex på første date. Jeg så på hele fyren at han fikk hjerter i øynene da han så meg (ikke for å virke "innbilsk"), og han visste og jeg visste at dette er en person jeg vil være med... Før det så datet jeg en fyr i 2 måneder, snakket om forhold og hele pakken, daglig kontakt HVER DAG i 2 mnd, trodde jeg kjente fyren. Hva skjer etter at vi hadde sex? Plutselig hadde han ikke tid å møtes, fikk sjeldnere meldinger fra han og så får jeg vite at han skal flytte til andre siden av kloden og være borte i gud vet hvor lenge- dette hadde han ikke engang nevnt til meg. Douchebag av alle douches der ute. MAN KAN ALDRI VÆRE SIKKER så ikke kom med noen pekefingre og moralprekener. Anonymous poster hash: a21b3...b63 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #19 Skrevet 16. april 2015 Det er dine ord, men jeg kjenner menn som ønsker å ha ei dame som ikke gir alt med en gang. Og det kan jeg faktisk skjønne. Ingen verner om sex lenger. Hva blir intimt og spesielt, hvis man har det med mange? Å ha det med en gang, kan vitne om at dama mangler impulskontroll og /el er easy med de fleste menn. Synes det er bra å holde igjen til man vet mer hvor man står. Hilsen dame Anonymous poster hash: d06d8...cf8 Dine erfrainger trenger ike bli andres erfaringer. Jeg kjenner menn, bra menn, som vil ha ei dame som ikke hhar sex på første date. Og det forstår jeg godt. Det forteller noe om en person, som ikke kan vente. Hilsen dame Anonymous poster hash: d06d8...cf8 Så dette å "verne om sex" og gjøre ting intimt og spesielt er noe bare kvinner har ansvaret for? Mannen kan selv hoppe fra seng til seng, og samtidig klage over at kvinner er "løse" og har sex på første date? Det går ihvertfall ikke jeg med på. Om en mann dumper meg fordi vi hadde sex for tidlig, så er han en dobbeltmoralsk og bakstreversk sjåvinist jeg ikke vil ha noe med å gjøre uansett. Hadde ikke sørget et sekund, hadde bare hevet hodet og gått videre i livet. Og syntes synd på den stakkars dama som kom til å ende opp med ham til slutt.. Anonymous poster hash: 63270...58f 3
guttemann Skrevet 16. april 2015 #20 Skrevet 16. april 2015 Ikke akkurat. Dersom jenta venter med sex så vil de gutta som bare er ute etter et ligg skjønne hvor landet ligger og droppe kontakten fordi det blir for mye jobb og forpliktelser for å få seg et knull. Evt skjønner jenta at gutten er useriøs når han ikke klarer å få henne trygg på seg. Anonymous poster hash: d257a...48c Det er jo noe helt annet enn det som skrives i innlegget du svarer på. De useriøse ville jo uansett ikke vært interessert i noe seriøst. Så det eneste man oppnår ved å ikke ha sex med dem, er å ikke ha sex med dem. Dersom hun faktisk hadde lyst til det, er jo der litt dumt. Har man lyst, har man lov, om man er kvinne i 2015. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå