Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen testet dette?

Sliter det veldig på vippene? Ser det må fylles på ganske ofte, hva skjer om man ikke fyller på? Faller de av av seg selv?

Takker for alle svar :)

Anonymous poster hash: cbbf7...824
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De faller av, eller stikker til alle sider om du ikke fyller på ca hver 4. uke.

Jeg merket ikke slitasje på vippene mine, men da jeg tok de av, så var mine øyevipper utroolig små, men det tror jeg kun er fordi jeg var vant til lange.

Jeg testet det bare ut for gøy i 2-3 mnd, og var drittlei til slutt. Savnet å være sminkeløs, i tillegg er det så vanvittig mange som tar disse overdrevent, dramatiske vippene, og det ser bare fælt ut.

Om du skal ta, så må du i hvert fall huske å spørre etter så naturlige, tynne og korte som mulig. :) Finest med vanlig sminke synes jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg tok vippe extensions begyndte de å falle av allerede før det hadde gått en uke, og jeg brukte ingen sminke, vann, eller noe annet på øynene mine. I tillegg til det falt mine naturlige vipper av samtidig, i hvertfall mesteparten, sannsynligvis hadde det noe å gjøre med limet som ble brukt. De få vippene jeg hadde igjen etter de falske var falt av var knekt på midten, så de var kjempe korte, og jeg følte jeg så grusom ut i flere måneder.

Jeg tok mine på en salong i Bergen og betalte 1700 kroner for det. Aldri igjen :-S

Anonymous poster hash: cf96e...b0a

AnonymBruker
Skrevet

Koster mye og sliter veldig på egne vipper.

Anonymous poster hash: 1a1f8...9bb

Skrevet

Bruk heller tid og evt penger (kanskje noe serum) til å ta vare på egne vipper er mitt råd.

Selv får jeg sunnest vipper av å farge for å unngå bruk av mascara daglig, og så bruker jeg kokosolje på innimellom før jeg dusjer når jeg og kurer håret.

Ser virkelig ikke noe fint eller naturlig ut med vippeextensions synes jeg, og er jo trist om det ødelegger dine naturlige vipper, men opp til deg såklart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...