Usikker Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 Jenter, slå av PC'n NÅ. Kom dere ut - få frisk luft i nesa og mosjoner alle bilringene deres (hvis dere har noen da!!!) Jeg prøver å få med meg noen naboer, hvis ikke de vil - så går jeg alene. Så møtes vi ved PC'n senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 3. mars 2002 #3 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg er på jobb nå, skal trene etter jobb, er det OK? Man bør bevege seg litt, slik at man får mer overskudd i hverdagen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mars 2002 #4 Del Skrevet 3. mars 2002 Slå av pc'n? Er du gal, jente? Neida. Burde nok kanskje latt den hvile litt mer...... eller.... nei.... Men jeg er da ute i RL jeg også, da! Bare ikke akkurat nå... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 3. mars 2002 #5 Del Skrevet 3. mars 2002 OK, eg tek oppfordringa di! Her er knall blå himmel, kvit deilig snø, skikkelig påskever! Går ut ein tur no, kjem tilbake seinare i dag! Hadet!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aziraphale Skrevet 3. mars 2002 #6 Del Skrevet 3. mars 2002 Asfaltsliting er lite moro, og uten bil kommer man seg ikke ut av byen... Mye pent er sagt om Oslo, men en gøy by å trene i er det ikke! Koster masse penger jo! Ikke kan man sykle heller, er altfor glatt. Holder på å gå på veggen her. Har begynt å bruke lillesøstera mi som vekt og ta knebøy. Vet ikke om det er så sunt. Noen ideer??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 3. mars 2002 #7 Del Skrevet 3. mars 2002 Ah, det gjordet godt! Mykje rein luft her oppe. Men etter en time ute fann eg ut at eg skulle tatt på meg stilongs, seks kuldegrader og vind vart litt kaldt, sjølv med sol fra blå himmel! No sit eg inne med en stor kopp te og KG. Deilig.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindy Skrevet 3. mars 2002 #8 Del Skrevet 3. mars 2002 Siden 1. januar (jada, nyttårsforsett..!)har jeg gått en tur på ca. 35 min. HVER ENESTE kveld! Nå, 9 uker senere har jeg faktisk gått bort 7 kilo! En kjapp gåtur i frisk luft gjør bare godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. mars 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei igjen.......ja, det var godt å få trimmet bilringene..... fikk med meg 2 naboer. Vi gikk en times tid - og du verden hvor fort den timen gikk. Etterpå hadde vi nabo-treff utenfor - og vips, jeg hadde vært ute i 2 timer. Etterpå ble det et langt, godt bad. Og nå, nå er eg svolten. ....også jenter, vi tar en tur i morgen ettermiddag/kveld også! Ikke sant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi* Skrevet 3. mars 2002 #10 Del Skrevet 3. mars 2002 Cindy, så sprekt.....jeg er imponert. Kanskje noe til etterfølgelse? Jeg har ikke vært tur idag, men måket snø i to timer og sløyfet turen som var planlagt. _________________ Sussi med stjerne1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi* den 2002-03-03 17:31 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå