AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg har en katt på året som jeg har merket går litt merkelig. Det ser ut som at den ene bakfoten, om ikke begge, går utover når han går bortover gulvet. Istedet for at han bøyer dem, så holdes de stive og beveger seg ut til sidene. Jeg så det først tidligere i dag, og han har aldri gått på den måten før. Han er i aktivitet, og jeg får både bøye og ta på foten uten at han gjør motstand. Det er bare så utrolig merkelig gåmåte på han i dag. Jeg skal til veterinæren med han for årlig kontroll om noen dager, men jeg lurer på om det kanskje er noen her som har noe erfaring med dette? Kan det være noe så enkelt som at han er litt stiv i leddene i dag, at det går over til i morgen? Anonymous poster hash: e014b...c59
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Hvis det bare varer en dag eller to kan han være stiv og støl etter belastning, men dersom det vedvarer bør du oppsøke dyrlege, siden det kan være hofteleddsdysplasi eller andre ting som gir katten smerter. Anonymous poster hash: ccc7d...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå