Gå til innhold

Er Sukker verdt det? (trondheim)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget en profil på Sukker.no, men er ikke sikker på om jeg burde betale den medlemsavgiften (som lar deg sende meldinger til andre). Er det mange norske (jenter) som bruker Sukker, er det mange av dem i min by?

Og hvis ikke, finnes det andre alternativer som er bedre?

Anonymous poster hash: 1cc63...969

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget en profil på Sukker.no, men er ikke sikker på om jeg burde betale den medlemsavgiften (som lar deg sende meldinger til andre). Er det mange norske (jenter) som bruker Sukker, er det mange av dem i min by?

Og hvis ikke, finnes det andre alternativer som er bedre?

Anonymous poster hash: 1cc63...969

Jeg hadde aldri i verden betalt for den drittsiden der, men vet om noen som har hatt hell og møtt noen der.

Men av prinsipp så nekter jeg å betale for noe som jeg mener burde vært gratis, samt at jeg får kreft i øynene av hele layouten og interfacen deres.

Har selv brukt OkCupid.com men jeg vet ikke hvordan utvalget der er av trøndere der nå...

Var hovedsakelig Oslo folk der når jeg var der er par år siden.

Sjekk det ut og hvis det er lite utvalg så får du krype til korset og evt betale for et av de crappy norske datingsidene..

Anonymous poster hash: 88d4c...fd6

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke.

Jeg for min del konkluderte med at det ikke var verd arbeidet med å lage sukkerprofil en gang.

De kvinnene jeg tok kontakt med, virket som om jeg helst skulle spart dem bryet. Interesserte var de ikke.

Skrevet

Hva er det med folk? Synes designet på sukker er bra jeg. Men det er min personlige mening. Tjenesten er dessuten mye bedre enn de andre og appen er veldig fin. Jeg er ikke betalende for øyeblikket, men får mye meldinger fra menn der som betaler så kanskje derfor jeg er mer positiv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...