AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Vi skal ha medarbeidersamtale og jeg er blitt usikker på jobben passer meg, og jeg tenker å se meg om etter noe annet. Bør jeg fortelle det eller holde kjeft? Anonymous poster hash: db299...8c8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Er du ny i jobben? Er det en typisk "studentjobb" hvor det er stor gjennomtrekk av arbeidstakere? Har dere en god tone? Vil sjefen bli en god referanse? Anonymous poster hash: 4487d...870
Gjest Margit Spat Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Har du ikke fått en mal for medarbeidersamtalen, slik at du ser hvilken struktur den er lagt opp etter/hvilke spørsmål dere skal samtale om? Var jeg deg ville jeg ikke sagt det du tenker på direkte, men sett om det er mulig å knytte noen av tankene dine opp mot temaene dere skal samtale om. På den måten kan du kanskje selv kunne påvirke din egen arbeidssituasjon slik at du trives bedre. Dersom du ikke har fått en slik mal, så spør på arbeidsplassen din om de har en egen mal for medarbeidersamtalen. Hvis ikke så finnes de i mengder på nett, og de inneholder stort sett det samme, så da kan du ta ut en slik mal selv, og bruke den når du forbereder deg til samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå