AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Hei! Jeg er en ung man på 25 som har drevet med alt fra tinder til nettdating. Jeg får nesten aldri matches på tinder. Dette gjør meg veldig lei meg, jeg kan føle selv verdien synke etter å ha brukt timer på å sveipe ja på nesten alle jeg finner. Det er nesten som damer vil ikke satse på meg. Jeg har byttet profil bilder, men det utgjør ikke noe stor forskjell. jeg så at det var et nytt emne som het "Har du en rasepreferanse?" veldig mange damer skrev at de kunne datet noen som var etnisk sett indisk men norsk statsborger. Hvor er disse damene? Ikke for å være frekk men Norske damer virker litt kresne. Trenger jeg å være Chris Hemsworth? Jeg vet at jeg hadde vært en kjempe god kjæreste hvis damer gidde meg en sjanse. Jeg føler at jeg mister min ungdom. Årene bare glir vekk. Jeg er livredd. 25 og aldri hatt dame,kysset eller hatt sex. Jeg har vært på 2 dates men de mistet interesse raskt. Jeg har en kompis som heter Eirik, han pleier å lage narr av meg pga jeg har ikke dame. Jeg har faktisk aldri innrømmet til noen at jeg har aldri hatt kjæreste. Som dere kan skjønne det er utrolig pinlig. Jeg vet at jeg kommer til å få noen negative kommentarer. Bring it on. Anonymous poster hash: 9ba30...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Hei! Jeg er en ung man på 25 som har drevet med alt fra tinder til nettdating. Jeg får nesten aldri matches på tinder. Dette gjør meg veldig lei meg, jeg kan føle selv verdien synke etter å ha brukt timer på å sveipe ja på nesten alle jeg finner. Det er nesten som damer vil ikke satse på meg. Jeg har byttet profil bilder, men det utgjør ikke noe stor forskjell. jeg så at det var et nytt emne som het "Har du en rasepreferanse?" veldig mange damer skrev at de kunne datet noen som var etnisk sett indisk men norsk statsborger. Hvor er disse damene? Ikke for å være frekk men Norske damer virker litt kresne. Trenger jeg å være Chris Hemsworth? Jeg vet at jeg hadde vært en kjempe god kjæreste hvis damer gidde meg en sjanse. Jeg føler at jeg mister min ungdom. Årene bare glir vekk. Jeg er livredd. 25 og aldri hatt dame,kysset eller hatt sex. Jeg har vært på 2 dates men de mistet interesse raskt. Jeg har en kompis som heter Eirik, han pleier å lage narr av meg pga jeg har ikke dame. Jeg har faktisk aldri innrømmet til noen at jeg har aldri hatt kjæreste. Som dere kan skjønne det er utrolig pinlig. Jeg vet at jeg kommer til å få noen negative kommentarer. Bring it on. Anonymous poster hash: 9ba30...7fb Litt vanskelig å si hvorfor du ikke får matcher på tinder når jeg ikke har sett bildene dine. Men jeg ser veldig ofte menn som legger ut bilder av seg selv der de ser sure ut, eller fra dårlige vinkler osv. Vet ikke om du gjør det, men når jeg ser slike bilder trykker jeg ofte kryss på dem. Mine tips er at du kan legge ut bilder av deg selv der du smiler og virker hyggelig og positiv, er med venner og virker sosial osv. Har du prøvd hot or not? Der er det lettere å få matcher, ettersom der er det folk fra hele Norge og ikke bare i nærområdet. Ikke start samtaler med en klein sjekkereplikk. Det enkleste og beste er ofte bare å si hei ! Lykke til ! Anonymous poster hash: db826...477 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Jeg er en av de jentene som gjerne dater en inder. Jeg går faktisk ofte etter de utenlandske gutta på Tinder. Men hittil har jeg opplevd dem alle som useriøse og ute etter sex. Et fåtall av de har noen tekst. Noen av dem er typ 15 cm lavere enn meg, og det blir litt mye for meg. Jeg kjenner deg ikke, så dette blir bare gjetting, men du virker usikker og med lav selvtillit. Det er ikke attraktivt og det må du nok jobbe med. Om du ikke er så gudommelig kjekk fra naturens side så kan mye løses med en ny frisyre og en bedre klesstil. Verden er overfladisk dessverre. Jeg er også 25 og har aldri hatt kjæreste. Har riktignok kysset en del, men ellers ganske uerfaren. Jeg er ikke flau over dette, selv om jeg skulle ønske det var annerledes. Tror det er viktig for selvfølelsen din at du overbeviser deg selv om at du faktisk ikke er mindre verdt uten kjæreste. Sats også på andre arenaer enn Tinder, gjerne ute i det virkelige liv. Nye aktiviteter, prøv å dra på fester med ukjente folk, øv deg litt på å snakke med ukjente jenter. Anonymous poster hash: 17687...5c7 3
nexus321 Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Jeg er en av de jentene som gjerne dater en inder. Jeg går faktisk ofte etter de utenlandske gutta på Tinder. Men hittil har jeg opplevd dem alle som useriøse og ute etter sex. Et fåtall av de har noen tekst. Noen av dem er typ 15 cm lavere enn meg, og det blir litt mye for meg. Jeg kjenner deg ikke, så dette blir bare gjetting, men du virker usikker og med lav selvtillit. Det er ikke attraktivt og det må du nok jobbe med. Om du ikke er så gudommelig kjekk fra naturens side så kan mye løses med en ny frisyre og en bedre klesstil. Verden er overfladisk dessverre. Jeg er også 25 og har aldri hatt kjæreste. Har riktignok kysset en del, men ellers ganske uerfaren. Jeg er ikke flau over dette, selv om jeg skulle ønske det var annerledes. Tror det er viktig for selvfølelsen din at du overbeviser deg selv om at du faktisk ikke er mindre verdt uten kjæreste. Sats også på andre arenaer enn Tinder, gjerne ute i det virkelige liv. Nye aktiviteter, prøv å dra på fester med ukjente folk, øv deg litt på å snakke med ukjente jenter. Anonymous poster hash: 17687...5c7 Takk for at du kommenterte Kjekt å vite at jenter som deg finnes! Hvor høy er du? Jeg er omtrent 175 cm. Hva bør jeg prate om når jeg møter jenter? Virker som jeg alltid sier noe som er en turn off for dem. Saken er at jeg vet jeg er en catch. Men sliter ekstremt med damer. Hva er det jenter ser etter?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Du må også huske på at alle har en ulik prefferanse når det kommer til en partner. Jeg har kysset én mørk mann på 28 år. Det er ikke fordi jeg synes Indere er stygge, jeg føler bare ikke noen fysisk tiltrekkning. Fortsett slik du holder på nå, så skal du se at det blir napp etterhvert! Ikke gi opp pga folk som meg som har andre preferanser. Anonymous poster hash: 41896...381
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Har noen utlendinger i omgangskretsen min som har rimelig bra draget selv om de ikke ser spesielt bra ut, men de er "norske" på innsiden. Man merker nesten ikke på dem at de er utlendinger. Så kanskje du bør være på arenaer hvor du får vist personligheten din, det får man ikke på tinder. Anonymous poster hash: 0fbe4...8a8
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Hei! Jeg er en ung man på 25 som har drevet med alt fra tinder til nettdating. Jeg får nesten aldri matches på tinder. Dette gjør meg veldig lei meg, jeg kan føle selv verdien synke etter å ha brukt timer på å sveipe ja på nesten alle jeg finner. Det er nesten som damer vil ikke satse på meg. Jeg har byttet profil bilder, men det utgjør ikke noe stor forskjell. jeg så at det var et nytt emne som het "Har du en rasepreferanse?" veldig mange damer skrev at de kunne datet noen som var etnisk sett indisk men norsk statsborger. Hvor er disse damene? Ikke for å være frekk men Norske damer virker litt kresne. Trenger jeg å være Chris Hemsworth? Jeg vet at jeg hadde vært en kjempe god kjæreste hvis damer gidde meg en sjanse. Jeg føler at jeg mister min ungdom. Årene bare glir vekk. Jeg er livredd. 25 og aldri hatt dame,kysset eller hatt sex. Jeg har vært på 2 dates men de mistet interesse raskt. Jeg har en kompis som heter Eirik, han pleier å lage narr av meg pga jeg har ikke dame. Jeg har faktisk aldri innrømmet til noen at jeg har aldri hatt kjæreste. Som dere kan skjønne det er utrolig pinlig. Jeg vet at jeg kommer til å få noen negative kommentarer. Bring it on. Anonymous poster hash: 9ba30...7fb Det er ikke bare norske kvinner som er kresne, men også norske menn, og Tinder er et spill for single hvor de kan teste ut attraktiviteten sin ut i fra utseende. Hvis du vil ha en sjanse hos kvinner, fordi personligheten din kan veie opp for utseende ditt er IKKE Tinder en lekeplass for deg. Gå ut og sjarmer damene i virkeligheten. Den sjansen du ber damer om å ta, den må du faktisk ordne selv. Nytter ikke å stå med personligheten din gjemt bort i et hjørne med håp om at noen skal se deg for den fantastiske personen du er. Indere er desverre ikke høyt opp på attraktivitetskalaen hos Norske kvinner. De er lave, har dårlig rykte for utstyret sitt, har ikke et utseende som faller i smak, og vi forbinder de med datanerder i outsoursing selskaper. Men indere har en intelligens som er mye høyere enn det norske gjennomsnittet, og jeg har møtt mange indere som har fantastiske personligheter, gode stillinger og et veldig godt liv. Du må bare få frem hvilke fordeler en kvinne ville hatt av å være med nettopp deg. 3
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Takk for at du kommenterte Kjekt å vite at jenter som deg finnes! Hvor høy er du? Jeg er omtrent 175 cm. Hva bør jeg prate om når jeg møter jenter? Virker som jeg alltid sier noe som er en turn off for dem. Saken er at jeg vet jeg er en catch. Men sliter ekstremt med damer. Hva er det jenter ser etter? Du vet du er en catch? Hvordan? Hva har du å tilby? For hvis du alltid sier noe som er turn off så har du jo ikke den fantastiske personligheten du kan selge deg med heller. Mitt beste tips er å ikke prøve å finne ut hva jenter ser etter, men bli tryggere på deg selv og konsentrere deg om å leve et liv du er tilfreds med. Da vil du alltid være tiltrekkende hos andre mennesker uansett hvordan du ser ut, eller hva slags personlighet du har. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Mitt beste tips er å ikke prøve å finne ut hva jenter ser etter, men bli tryggere på deg selv og konsentrere deg om å leve et liv du er tilfreds med. Da vil du alltid være tiltrekkende hos andre mennesker uansett hvordan du ser ut, eller hva slags personlighet du har. Så en tjukk fyr på 32, som bor i en leilighet og lever på uføretrygd kan være attraktiv, så lenge han er tilfreds med det livet?! o.0 Og ellers har vi det bra?? Anonymous poster hash: ba708...403 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Takk for at du kommenterte Kjekt å vite at jenter som deg finnes! Hvor høy er du? Jeg er omtrent 175 cm. Hva bør jeg prate om når jeg møter jenter? Virker som jeg alltid sier noe som er en turn off for dem. Saken er at jeg vet jeg er en catch. Men sliter ekstremt med damer. Hva er det jenter ser etter? Jeg er over 180, så det utelukker jo en god del menn. Jeg setter mest pris på gutter som viser interesse for meg og det jeg gjør. Det er så ofte jeg møter gutter som ikke en gang spør om jobben min eller hva jeg har studert, etter at jeg har hatt en lang samtale med dem om deres liv. Har også reist en del, det er ofte lett å snakke om. Og prøv å være litt avslappet, ikke tenk at du skal sjarmere henne i senk og at nå digger hun deg sikkert, tenk at du har en samtale med en annen person som du prøver å bli litt bedre kjent med. Anonymous poster hash: 17687...5c7
draug 75 Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Hei TS. Hvis tinder gir deg lav selvfølelse, så kutt den ut for en tid. Tenk deg litt om, hva vil du vise fram og prøv å finn en kommentar du kan bruke til profiltekst. Den kommentaren må si noe som ikke står der, fordi kvinner tolker språket. Og få noen kvinner du kjenner til å hjelpe deg med å finne godt (de beste) bildene av deg. Overveldende respons kan du ikke vente deg, det er noen svært få menn som får mange matcher. Samtlige kvinner jeg har møtt på tinder har vært overrasket over hvor få matcher jeg har (rundt 5-10% av likesene mine) - "jamen du er jo veldig kjekk og har en god profil! - Morsom på en intelligent måte." Det er bare kvinnenes skyhøye forventninger som ødelegger for deg, ikke ta det personlig.
Ella84 Skrevet 15. april 2015 #12 Skrevet 15. april 2015 Hva med å begynne å date noen som ikke er så attraktive først? Menn trenger litt erfaring for å ikke virke for usikre. Vi fanger opp usikkerhet både når menn er for forsiktige, men også for tøffe. For meg er det viktigst å føle meg komfortabel og det har med å passe sammen å gjøre. Fordi jeg foretrekker at det er litt mellom ørene så fungerer sukker best for meg . Han må kunne skrive greit og det er en del egenskaper jeg ser etter utover de rent kroppslige. Orker ikke lenger bruke tiden på Tinder.
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #13 Skrevet 15. april 2015 Så en tjukk fyr på 32, som bor i en leilighet og lever på uføretrygd kan være attraktiv, så lenge han er tilfreds med det livet?! o.0 Og ellers har vi det bra?? Anonymous poster hash: ba708...403 Vel selv om du nå tok frem de tingene som du mener gjør en fyr minst attraktiv av de alle (å bo i en leilighet er det så ille?? ) så ja, jeg vil si at en tykk fyr, som lever på uføretrygd kan være mye mer attraktiv enn en usikker tynn ulykkelig fyr med god lønn. Det å være tilfreds med seg selv og livet man lever gjør noe med mennesker.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #14 Skrevet 15. april 2015 Hva med å begynne å date noen som ikke er så attraktive først? Menn trenger litt erfaring for å ikke virke for usikre. For det er jo skikkelig trivelig gjort ovenfor de jentene han dater som "treningsobjekter"... Blir du deppa av å være på Tinder, finnes det en enkel løsning: Slutt å bruke det! Og forøvrig er det lite som gjør enn mann mindre attraktiv enn syting over at ingen vil ha ham. Anonymous poster hash: 5d5cc...58a 1
Gjest Bruce Wayne Skrevet 15. april 2015 #15 Skrevet 15. april 2015 Slett Tinder og alt annet dating tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå