AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Hei Av en eller annen grunn får pannekaker magen min til å jobbe, da jeg sliter med å gå på do. Har begynt å spise dette flere dager i uken.men tanker nå å spise hver dag (til frokost).lurer da på hvor lenge de holder. Jeg tenker ikke på selve røra, men ferdigstekte. Slik at jeg kan bare varme opp i mikro. Har en baby i hus, derofr lite praktisk å styre med røra og stekingen og hele oppvasken..tenker å lage en batch for 3dager om gangen som jeg oppbevarer i kjøleskapet. Går det bra?Anonymous poster hash: f9afe...611
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Kan du ikke fryse ned porsjoner og ta opp ettersom hva du trenger? Anonymous poster hash: ad4e7...2f3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Nei.vil helst ha dem ferdige, så slipper hele stekinga/oljesøl osv.. er det ikke ok å ha dem i kjøleskap, ferdig laget?Anonymous poster hash: f9afe...611
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 går sikkert fint det. Anonymous poster hash: 1a082...e16
Brunhilde Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 (endret) Kan du ikke fryse ned porsjoner og ta opp ettersom hva du trenger? Anonymous poster hash: ad4e7...2f3 Nei.vil helst ha dem ferdige, så slipper hele stekinga/oljesøl osv.. er det ikke ok å ha dem i kjøleskap, ferdig laget?Anonymous poster hash: f9afe...611 Jeg tror det var det AB over deg mente, nettopp at du skulle steke ferdig mange pannekaker. Du lager røre, steker opp så mange pannekaker du gidder og fryser ned. Da kan da ta opp det antallet du ønsker, og du slipper å tenke SÅ mye på holdbareheten. Endret 14. april 2015 av Brunhilde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå