Gå til innhold

Adresseendring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal flytte, og jeg har endret adressene hos folkeregisteret og posten. Hvem andre må man gi beskjed til ?

Anonymous poster hash: 3e75d...53c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De enkelte du mottar post fra. Noen banker henter fra Folkeregisteret men oppdaterer ikke jevnlig. Ellers alle andre du får regninger fra der adressen kun er oppgitt/lagt inn manuelt.

Jeg har en liste jeg bruker hver gang jeg flytter der jeg legger til hver gang jeg får et brev fra en ny avsender. Ofte må man sende melding om adresseendring et par-tre ganger. Folk er late og får ikke beskjeder med seg med mindre man virkelig trykker det inn.

Anonymous poster hash: dbe2d...90d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De enkelte du mottar post fra. Noen banker henter fra Folkeregisteret men oppdaterer ikke jevnlig. Ellers alle andre du får regninger fra der adressen kun er oppgitt/lagt inn manuelt. Jeg har en liste jeg bruker hver gang jeg flytter der jeg legger til hver gang jeg får et brev fra en ny avsender. Ofte må man sende melding om adresseendring et par-tre ganger. Folk er late og får ikke beskjeder med seg med mindre man virkelig trykker det inn. Anonymous poster hash: dbe2d...90d

Takk

Anonymous poster hash: 3e75d...53c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...