kjellebassen Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Så nettopp "Den siste samurai" med Tom Cruise. En flott film. Uvant å se en amerikanskprodusert film om krig som er så gjennomtenkt og dyp. Elsker slike filmer med en dypere mening. Absolutt en film å anbefale. Så den sammen med samboeren som ikke er spesielt glad i voldsfilmer og hun likte den også. For å være ærlig så burde alle statsledere og andre som tenker på å krige se denne filmen så kanskje de tenker seg om en gang til.
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2004 #5 Skrevet 23. august 2004 Jeg vil ikke si meg enig, jeg syns ikke filmen var så bra i helheten, selv om enkelte scener og deler av filmen var godt gjennomført. men - hver sin smak
Sofia Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Jeg likte den utrolig godt. Ser den gjerne igjen. Var helt rørt på slutten jeg..
Thea Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 Jeg så den for første gang på lørdag og synes også den var kjempe bra.Jeg fikk virkelig noe å tenke på etterpå,så at dette ikke bare skulle være en -gå-å-se-film men en film med litt mer substans og mening funket bra.
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Bra film, det er ikke dét. I hverdagslivet forbinder vi imidlertid samurai med aktiviteter som hører til et annet tema, forresten et tema som det også er laget mange filmer om.
minniepus Skrevet 23. august 2004 #9 Skrevet 23. august 2004 Syns det var enda en film der en amerikaner reddet dagen. Men likte den også.
kjellebassen Skrevet 23. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2004 Syns det var enda en film der en amerikaner reddet dagen. Men likte den også. DET er jeg enig i. Kanskje den eneste "mangelen" ved filmen.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #11 Skrevet 23. august 2004 Jeg synes ikke den var så veldig god, ble rett og slett for lang..noe selv ikke tom cruise kunne oppveie for. Men kjæresten min likte den veldig godt..
Gjest petzl Skrevet 23. august 2004 #12 Skrevet 23. august 2004 Jeg elsket den Få filmer jeg gidder å se flere ganger, men denne vinner.
Malou Skrevet 23. august 2004 #13 Skrevet 23. august 2004 Jeg elsket den Få filmer jeg gidder å se flere ganger, men denne vinner. Jeg er så enig. Som jeg skulle sagt det selv faktisk.
Catzy Skrevet 23. august 2004 #14 Skrevet 23. august 2004 Likte den veldig godt! Gikk og så den et par uker etter "Atter en konge", og ble egentlig mer rørt og påvirket av den filmen enn "Atter en konge" - som jeg hadde gledet meg masse til. Ikke verdens mest sammenliknbare filmer, men det er kjekke menn og ærefull kamp i begge to. (Sjefssamuraien er hot!) Catzy
Malou Skrevet 23. august 2004 #15 Skrevet 23. august 2004 (Sjefssamuraien er hot!) Catzy Han gjorde i allefall en ordentlig inntrykk på meg, det skal være sikkert. Det var i hvertfall ikke Tom Cruise som "gjorde" denne filmen for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå