AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Er det noen av dere her som har brukt Amerikansk netflix og blitt kastet ut ennå? Og om man blir det, blir siden fullstendig bannlyst eller er det mulig å få logget seg på slik at man kan avslutte abonnementet? Anonymous poster hash: 2b4b5...14e
Gjest Sunhands Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Jeg leste i etterkant at det ikke var noe stress likevel, så jeg har fortsatt å bruke det.
daemonia Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Har bare brukt amerikansk i et par år nå og jeg har kontoen enda. Eneste problemet er at jeg må endre IP'en på TV til tider..
Chizue Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Er det slik at du har blitt kastet ut av netflix eller?
Neidu!! Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Hvorfor ha amerikansk neflix? Du kan jo bruke din egen og bare endre innstillingene i en firefox applikasjon(på pc).
daemonia Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Hvorfor ha amerikansk neflix? Du kan jo bruke din egen og bare endre innstillingene i en firefox applikasjon(på pc). Det er slik man får tilgang til den amerikanske varianten på PC ja. Jeg som har Netflix på smarttv må endre IP adresse. Man registrerer seg ikke på den amerikanske nettsida. Det prøvde jeg men fikk likevel norsk innhold pga norsk IP og at jeg ikke hadde det programtillegget (Media Hint) i Firefox. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå