AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Noen som vil fortelle litt om kennelene/pensjonatene/hundehotellene de er fornøyd med/misfornøyd med? Har noen erfaringer med for eksempel Standal, Bærum Kennel, Joy Hundehotell (fuglehundskolen)?Anonymous poster hash: de309...2d5
Gelica Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Hei, Vet at dette ikke er svar på spørsmålet ditt, men jeg anbefaler veldig http://www.finnenhundepasser.no/Her har vi funnet verdens beste hundepasser som bor 5 minutter unna til vår hund og rimeligere. (200 kr døgnet, men man tar med mat og evt. godbiter sev) Vi er strålende fornøyd med dette og hunden løper rett til henne når vi kommer med han. Når han er der så er han "en del av familien" og slipper å sitte i bur mye av tiden som fort skjer på en kennel. Hadde han på kennel en gang og det ønsker jeg ikke igjen. Det finnes sikkert fantastiske kenneler, men jeg så at han ikke trivdes, var stresset i lang tid etterpå, spiste dårlig m.m. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå