Frodeng Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg har vært singel leeenge og har liksom ikke radaren på engang. Når jeg her en dag syklet hjem fra jobb gjennom sentrum ble jeg oppmerksom på ei ung dame som ser lenge på meg mens hun smiler. Hun sitter på en krakk mot fortauet og slipper ikke blikket av meg i løpet av de ca 50 meterne jeg sykler mot henne og forbi. Jeg møter blikket hennes omtrent hele tiden og hun smiler. Men jeg stopper ikke og sykler bare videre. Prøver hun å sjekke? Jeg vet ikke hvem hun er, helt fremmed. Skulle jeg stoppet? Men hva i all verden skulle jeg ha sagt?? Hva tror dere jenter/damer? Som sagt har jeg vært singel lenge og veldig rusten på sjekking. Har heller ikke verdens største selvtillitt når det kommer til sjekking/damer heller.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Kanskje? Kikk etter henne igjen. Anonymous poster hash: f88fb...98c
Gjest Honeyblossom Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Hvis du bare var en tilfeldig forbisyklert tviler jeg på at hun prøvde å sjekke deg opp. Hun syns nok bare du var kjekk der du satt å tråkka. Er ofte jeg smiler til fremmede kjekkaser jeg går forbi uten at det betyr noe særlig.
Frodeng Skrevet 14. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2015 (endret) Helst så var det noe sånn ja sikkert.... Endret 14. april 2015 av Frodeng
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Jeg liker å smile til flotte menn Hadde ikke sagt nei til å bli kjent med de heller, men jeg går ikke bort til fremmede menn fordi jeg synes de er flotte. Jeg er alt for norsk til det - dessverre Anonymous poster hash: 29784...913
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Jeg ser gjerne lenge på flotte folk som passerer meg. Hadde fått panikk om de stoppet. Ta med deg komplimentet hennes videre, bare Anonymous poster hash: f4586...cf1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Jeg glaner og smiler stort til mennesker jeg syntes gjør noe hyggelig, eller som ser ut som de koser seg, eller som har en artig stil eller for eksempel sykkel. Anonymous poster hash: efca7...372
Gjest Minesveiper Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Du skulle ha falt av sykkelen rett ved siden av henne elsn. Hun hadde sikkert kommet til utsetning
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Kvinner tar aldri initiativ - samme som å tro forblir vektløs i et lett øyeblikk... Anonymous poster hash: 9789c...f0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå