Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har noen bra tips til samling av frusete , krøllete hår..

Jeg har prøvd joico .. ikke fornøyd.. er skeptisk til redken smooth down.. siden ejg ikke har vært fornøyd med redken tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. noen spesiell i den serien.. jeg har brukt kuren derfra før..

Gjest Ethereal
Skrevet

Og så har du jo gode, gamle Kerastase, som har en serie som heter Oleo-Relax akkurat til det bruket du nevner. Lett å glemme dem oppi alle de fancy merkene (Kerastase er nesten like billig hos frisører som på LF, så spar deg energien).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil likevel anbefale deg Redken Smooth Down. Er selv plaget med brusete hår og er avhengig av rettetang (selv om jeg har ønsker muligheten for å ha bølgete hår innimellom). Etter noen hårvasker med Smooth Down shampo, balsam og noen dråper med Heat Glide og føntørk, gikk ønsket mitt i oppfyllelse, jeg kunne droppe rettetangen, fikk bølgete, luftig hår uten krus! Syntes ikke Kerastase Oleo Relax som jeg har brukt i lengre tid hadde samme effekten i det hele tatt. Serumet deres er dessuten altfor tyntflytende.

Skrevet

Jeg tror jeg skal kjøpe en føner og.. Jeg har til nå prøvd og holde ut og lufttørke det.. men jeg ser jo ut som en mopp.... :evil:

Den føneren jeg har gjør det frusete da.. det hjelper vel kjøpe en " pro" hårføner?

Skrevet

Skriver under på Kerastases Oleo Relax serie!

Tenkte jeg skulle vende tilbake til denne serien. Bruker nå Redken All Soft og er IKKE fornøyd...

(Det er rett og slett UTROLIG vanskelig å finne noen gode hårprodukter som funker.... :roll: )

Skrevet

Jeg for min del synes hårføner bare gjør det verre - å lufttørke blir det meste i mitt tilfelle. Har forøvrig ikke funnet noen hårprodukter som virkelig funker enda, jeg heller. Får kanskje prøve den kerastase-serien noen av dere nevner her.

Skrevet
(Det er rett og slett UTROLIG vanskelig å finne noen gode hårprodukter som funker.... :roll:

:sur:

Jaaa...det er jo det. tror vi allemann er gode kunder på lookfantastic :ler:

Skrevet
Jeg for min del synes hårføner bare gjør det verre - å lufttørke blir det meste i mitt tilfelle. Har forøvrig ikke funnet noen hårprodukter som virkelig funker enda' date=' jeg heller. Får kanskje prøve den kerastase-serien noen av dere nevner her.[/quote']

Nei. men det blir aldri sånn når jeg føner det selv hos frisøren.. det er bare med min føner.. jeg bruker de samme produktene hjemme som frisøren min gjør.

I frisørsalongen klarer jeg få det fint og samlet og levendes med.

Skrevet

Skjønner hva du mener, Jasmin. Samme erfaring når jeg går fra frisøren jeg også. Mulig det kan være føneren de bruker da, som du selv er inne på.

Skrevet
Og så har du jo gode' date=' gamle Kerastase, som har en serie som heter Oleo-Relax akkurat til det bruket du nevner. Lett å glemme dem oppi alle de fancy merkene (Kerastase er nesten like billig hos frisører som på LF, så spar deg energien).[/quote']

Serumet funker i håret mitt, som er tykt, bølgete og frizzy, men jeg må bruke veldig mye av det.

Ellers så er vel Tigi Curl Jam blant de bedre.

Samler håret og gir krøller, kan virke litt klissete med en gang.

Skrevet
Skjønner hva du mener' date=' Jasmin. Samme erfaring når jeg går fra frisøren jeg også. Mulig det kan være føneren de bruker da, som du selv er inne på.[/quote']

Det har ikke liksom noe med frisøren og gjøre når jeg velger produkter selv og føner det selv.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...