AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Hvilken diagnose har du? Og hvordan hemmer denne deg i hverdagen? Anonymous poster hash: e4d6a...9fc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 PTSD. Anonymous poster hash: 544b8...382 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Jeg blir litt nysgjerrig på hvorfor du lurer på dette. Anonymous poster hash: 90a7b...fb7 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 TS, les deg opp på PTSD og symptomene/kjennetegnene. Anonymous poster hash: 5a994...29e
tussi84 Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Er ikke ufør enda men det er blitt snakket om fra flere hold at jeg mulig burde søke 50 prosent ufør. Går nå på aap. Jeg har diagnosen uspesfisert personlighetsforstyrrelse med sterk grad av umodne og enosjonelle trekk. Pga det går følesene mine veldig opp og ned og jeg tenker svart hvitt i forhold til situasjonener eller mennesker til tider. Blir det for mye av meg av dårlige ting rundt meg trekker jeg på en måte ned en rullgardin og ser ikke konsekvensene av det jeg Gjør. Ser det i etterkant men ikke der og da. Det kan feks være noe så naturlig som å ikke si fra at man blir forsinket på jobb en dag. I noen perioder er jeg frisk på en måte og ingen symptomer viser seg. I andre perioder er personlighets forstyrrelsen fremtredende. Jeg kan ha problemer med andre mennesker rundt meg. Men pga alt dette så har jeg problemer med både det og få og beholde jobb
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 TS, les deg opp på PTSD og symptomene/kjennetegnene. Anonymous poster hash: 5a994...29e Hvorfor skal jeg det? Jeg kan dem alleredeAnonymous poster hash: e4d6a...9fc 2
WubWub Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 (endret) har mange ,schizofren, dyssosial personlighetsforstyrrelse, narsissist, unnvikende, tvangslidelser, borderline , histrionisk, schizoid og schizotypal. noen som har lyst til å bli kjent eller? Endret 14. april 2015 av WubWub 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 har mange ,schizofren, dyssosial personlighetsforstyrrelse, narsissist, unnvikende, tvangslidelser, borderline , schizoid og schizotypal. noen som har lyst til å bli kjent eller? KG diagnoser teller ikke! 13
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Depresjon, angst og blandet personlighetsforstyrrelse (engstelig, emosjonelt ustabil, paranoid). Gått i behandling i 10+ år. Kronisk utmattelse på toppen. Anonymous poster hash: 8b3fd...977
WubWub Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 KG diagnoser teller ikke! Søren altså, det er jo så mange kompetente hobby psykologer/psykiatere på KG som jeg har festet min lit til Stas å få fjerndiagnoser fra vilt fremmede på KG ! Har jo antatt at de vet hva de prater om når de kommer med bombastiske ekspert uttalelser om andre brukere 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #11 Skrevet 14. april 2015 har mange ,schizofren, dyssosial personlighetsforstyrrelse, narsissist, unnvikende, tvangslidelser, borderline , histrionisk, schizoid og schizotypal. noen som har lyst til å bli kjent eller? Anonymous poster hash: 10a8b...234
WubWub Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 Anonymous poster hash: 10a8b...234 Ofte jeg får PM med spørsmål hvilken diagnose jeg har. Svarer likegreit : Alle. Helgardering 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 Kan være litt trist og oppgitt iblant. Anonymous poster hash: 5a994...29e 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 Jeg er ikke ufør og kommer nok aldri til å ville blir det,, jeg er for glad i å jobbe, men det kan kanskje bli aktuelt å bli delvis sykemeldt/delvis ufør med tiden, selv om jeg håper å unngå det også. Da er det pga angst og depresjon, samt søvnforsyrrelser/tvangstanker. Det går ikke nok utover meg til at jeg ikke klarer å jobbe, jobbing gjør det mye lettere for meg å fungere, men hvis jeg drar det for langt sider det stopp og jeg er i kjelleren igjen og har angst for alt. Gjelder å finne en balanse Jeg prøver heller å behandle med medisiner og endre tankemønster, finne gleder osv enn å gi opp. Anonymous poster hash: 10503...208
Gjest anonym2233 Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 Søren altså, det er jo så mange kompetente hobby psykologer/psykiatere på KG som jeg har festet min lit til Stas å få fjerndiagnoser fra vilt fremmede på KG ! Har jo antatt at de vet hva de prater om når de kommer med bombastiske ekspert uttalelser om andre brukere 😂😂
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #16 Skrevet 15. april 2015 Jeg blir litt nysgjerrig på hvorfor du lurer på dette.Anonymous poster hash: 90a7b...fb7 Da ble jeg eg ble litt nysgjerrig på hvorfor du lurer på hvorfor TS lurer på dette? Anonymous poster hash: 76481...a9c 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #17 Skrevet 15. april 2015 har mange ,schizofren, dyssosial personlighetsforstyrrelse, narsissist, unnvikende, tvangslidelser, borderline , histrionisk, schizoid og schizotypal. noen som har lyst til å bli kjent eller? Du kan bare ha 1 personlighetsforsyrrelse, så om du har fått alle de diagnosene har du fått feile diagnoser. Du kan heller ikke være schizofren samtidig som du har schizoid eller schizotypal personlighetsforsyrrelse. Så det så. Anonymous poster hash: 76481...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #18 Skrevet 15. april 2015 Du kan bare ha 1 personlighetsforsyrrelse, så om du har fått alle de diagnosene har du fått feile diagnoser. Du kan heller ikke være schizofren samtidig som du har schizoid eller schizotypal personlighetsforsyrrelse. Så det så. Anonymous poster hash: 76481...a9c Det er da ganske klart at WubWub bare tuller... Men jo, man kan ha flere personlighetsforstyrrelser. Men da er gjerne hoveddiagnosen Blandet Personlighetsforstyrrelse, bestående av (i mitt tilfelle) histrionisk, emosjonelt ustabil, unnvikende, paranoid. Eller, om det er 1 som dominerer, er gjerne diagnosen f.eks. Emosjonelt ustabil med histrioniske og paranoide trekk. Anonymous poster hash: 8b3fd...977 1
Auri Skrevet 15. april 2015 #19 Skrevet 15. april 2015 Det er da ganske klart at WubWub bare tuller... Men jo, man kan ha flere personlighetsforstyrrelser. Men da er gjerne hoveddiagnosen Blandet Personlighetsforstyrrelse, bestående av (i mitt tilfelle) histrionisk, emosjonelt ustabil, unnvikende, paranoid. Eller, om det er 1 som dominerer, er gjerne diagnosen f.eks. Emosjonelt ustabil med histrioniske og paranoide trekk. Anonymous poster hash: 8b3fd...977 Dette var meg, ikke meningen å være anonym der.
Rumle Skrevet 15. april 2015 #20 Skrevet 15. april 2015 Jeg er ikke ufør og kommer nok aldri til å ville blir det,, jeg er for glad i å jobbe, men det kan kanskje bli aktuelt å bli delvis sykemeldt/delvis ufør med tiden, selv om jeg håper å unngå det også. Da er det pga angst og depresjon, samt søvnforsyrrelser/tvangstanker. Det går ikke nok utover meg til at jeg ikke klarer å jobbe, jobbing gjør det mye lettere for meg å fungere, men hvis jeg drar det for langt sider det stopp og jeg er i kjelleren igjen og har angst for alt. Gjelder å finne en balanse Jeg prøver heller å behandle med medisiner og endre tankemønster, finne gleder osv enn å gi opp. Anonymous poster hash: 10503...208 Det er nok meget få som faktisk vil bli uføretrygdet. Dessverre er det slik at mange ikke har et valg. Det betyr ikke at man ikke mye heller ville vært ute i jobb. Men, det er fint å høre at du klarer deg så bra, håper det fortsetter slik 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå