Gå til innhold

"Italiensk" pizza topping. Tips?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Skal lage type italiensk pizza i dag med tynn pizzabunn. Har dere tips til hva jeg kan ha oppå? Tenker pizzasaus, tomatskiver og mozarella(selger de det i vanlig matbutikk?), men hva mer? :)

Anonymous poster hash: e35a4...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

På tynn pizza må du ha ganske lite topping for at den skal bli gjennomstekt og ikke lage en fuktig pøl i midten. Jeg pleier å ha på tomatsaus, revet mozzarella og små biter salsiccia. En annen variant er å steke med tomatsaus og mozzarella og ta på tynne skiver spekeskinke når den kommer ut av ovnen.

Anonymous poster hash: e8206...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På tynn pizza må du ha ganske lite topping for at den skal bli gjennomstekt og ikke lage en fuktig pøl i midten. Jeg pleier å ha på tomatsaus, revet mozzarella og små biter salsiccia. En annen variant er å steke med tomatsaus og mozzarella og ta på tynne skiver spekeskinke når den kommer ut av ovnen.

Anonymous poster hash: e8206...de3

Signerer denne! Pleier å ha delte, ferske cherrytomater på etter steking også. Yum!

Anonymous poster hash: e9153...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozerella + pesto er min favoritt, men alle forslagene i denne tråden høres superdigg ut! NAM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Quattro formaggi! (fire oster)

Anonymous poster hash: 390b9...a59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for noe spekeskinke, og da mener jeg ikke strandaskinke. Gå for serrano, parma, iberico osv. Store forskjeller ute å går, vi har funnet en serranoskinke vi liker godt.

Tomatsaus, mozarella, serrano, sorte oliven og evt noen løvtynne skiver med en god sopp, evt bare sjampignon. Når den er stekt er det godt med litt nykvernet pepper, parmesan og god olivenolje som siste finish syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...