makkapakka Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 shih tzu løper ikke like fort som jeg sykler, virkelig, derfor får hun sitte i sykkelkorga frempå styret, hun stortrives der, men er det "feil" i forhold til pent dyrehold? Får enormt mye oppmerksomhet når vi sykler i vei, men ingen som har stoppet meg for noe negativt ang. dette...
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Ikke lurt. Hva om hun hopper utav i fart? Hva om hun gjør brå bevegelser? Da er det fort gjort at du mister kontroll på styringen. Og hva om du velter og hun faller ut? Om hun skal sitte på PÅ sykkelen bør den sikres. Ikke sitte løst i en korg så hun kan hive vekten sin frem og tilbake. Og hun bør være bakpå, aldri frempå styret. Anonymous poster hash: 4226f...533 1
nattsvermer Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Jeg tenker at det er veldig praktisk om man har en liten hund. Men sitter hun i vanlig kurv eller har du sånn spesiell for dyr? De har nemlig gitter på toppen
makkapakka Skrevet 14. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2015 hun sitter i vanlig sykkelkorg og de gangene jeg sykler ca 1 gang i uka er det bare rett over til idrettsbanen det tar ca. 10 min. Hun er så liten at hun klarer ikke hoppe utav den korga, og hun sitter bare med tunga ute å sikler og ser på andre. Selv når vi sykler forbi andre hunder er hun bare helt rolig
nattsvermer Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 hun sitter i vanlig sykkelkorg og de gangene jeg sykler ca 1 gang i uka er det bare rett over til idrettsbanen det tar ca. 10 min. Hun er så liten at hun klarer ikke hoppe utav den korga, og hun sitter bare med tunga ute å sikler og ser på andre. Selv når vi sykler forbi andre hunder er hun bare helt rolig Det ser sikkert kjempesøtt ut Her er kurven jeg tenkte på om det skulle være aktuelt. Har store planer om at min framtidige katt skal elske å sitte i den
Gjest Keikolina Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Smart tips til shih tzuen min, ha ha.
makkapakka Skrevet 14. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2015 den kurven var jo fin da nattsvermer men jeg hadde nok sett det an hvis jeg var mer aktiv syklist og hunden var mer med på tur på sykkel. pusen min hatet bur, men det er nå ikke sikkert din er like vanskelig lykke til med pus på tur i bur.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Det går greit så lenge du har kontroll Anonymous poster hash: 6fcd1...eb2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Ser ikke problemet. Har lurt på å skaffe meg sykkel selv og da kommer hunden til å sitte i korgen Anonymous poster hash: 3b54e...a54
MissPierce Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Det er bare å feste ett kort bånd i kurven, og så i selen til hunden. Så vil hun være mer sikret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå