Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere gutter om jenter som er selvstendige og "handy"?

Jeg gjør mye selv.. Bytter for eksempel dekk på bilen, vet hva verktøy er og gjør det meste av det som trengs selv..

Tar meg gjerne en øl og er ikke veldig prippen.

Samtidig er jeg opptatt av utseende. Står gjerne to timer på badet, opptatt av klær og hvordan jeg ser ut.

Men føler at jeg ofte ikke er feminin nok..

Et par gutter jeg har datet, er ikke der i det hele tatt (vet så vidt hva et skrujern er) og jeg føler at jeg blir den mer maskuline. Samtidig som det er gutter jeg har likt veldig godt..

Blir dere skremt av sånne jenter, eller hva tenker dere?

Anonymous poster hash: c5339...5c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du tåler at jeg ikke er hand, så er det helt i orden for meg

Sexy også.

Anonymous poster hash: ff129...479

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er det inne i ditt eget hode du ikke føler deg feminin nok når du har mer praktisk vertøyerfaring enn ham?

Femininitet /maskulinitet ligger da ikke i kunnskapen om hvordan man bytter hjul på bilen eller bruker et skrujern eller en skiftnøkkel....

Det ligger vel i helt andre ting ;)

Det er da ingen motsetninger i å med selvfølge kunne håndtere praktiske oppgaver og å være feminin?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har ingenting med hva du gjør som gjør at gutter mister følelsene og tiltrekningen ovenfor deg.

Det er hvordan du vekker manndomsfølelsen i ham som er avgjørende. Det er hvordan du gir ham følelsen av at han er bedre enn deg og at du trenger han å gjøre. Det er hvordan du sjarmerer han med kvinnelist.

Anonymous poster hash: df68e...20a
AnonymBruker
Skrevet

Det har ingenting med hva du gjør som gjør at gutter mister følelsene og tiltrekningen ovenfor deg.

Det er hvordan du vekker manndomsfølelsen i ham som er avgjørende. Det er hvordan du gir ham følelsen av at han er bedre enn deg og at du trenger han å gjøre. Det er hvordan du sjarmerer han med kvinnelist.

Idiotskalle! Lev I den trua du. Haha

Anonymous poster hash: ff129...479

AnonymBruker
Skrevet

En jeg datet sa at jeg var for handywoman for han.
Jeg er ellers feminin, men har jeg kjøpt en ikea hylle vil jeg helst skru den sammen selv, og det var visst noe med at menn trengte å føle at kvinnen trengte han som var grunnen til at han dumpa meg.
Tåpelig i mine øyne. Jeg liker å være selvstendig og ikke være avhengig av andres hjelp og er da ikke mere "maskulin" for det!

Anonymous poster hash: cebdc...b19
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En jeg datet sa at jeg var for handywoman for han.

Jeg er ellers feminin, men har jeg kjøpt en ikea hylle vil jeg helst skru den sammen selv, og det var visst noe med at menn trengte å føle at kvinnen trengte han som var grunnen til at han dumpa meg.

Tåpelig i mine øyne. Jeg liker å være selvstendig og ikke være avhengig av andres hjelp og er da ikke mere "maskulin" for det!

Det er greit at du tar saken i egne hender. Men som bestemor sa da jeg lurte på hvordan hun og bestefar holdt ut sammen så lenge svarte hun: "Jeg liker å få han til å tro at det er han som bestemmer." Menn vil være kapteinen i skipet damer, selv om dere fint kunne styrt skuta selv. Og ihvertfall få de til å tro de gjør det. Det er en irrasjonell manndomsgreie. Aksepter at den finnes.

AnonymBruker
Skrevet

Det er greit at du tar saken i egne hender. Men som bestemor sa da jeg lurte på hvordan hun og bestefar holdt ut sammen så lenge svarte hun: "Jeg liker å få han til å tro at det er han som bestemmer." Menn vil være kapteinen i skipet damer, selv om dere fint kunne styrt skuta selv. Og ihvertfall få de til å tro de gjør det. Det er en irrasjonell manndomsgreie. Aksepter at den finnes.

Godt tips :)

Skrevet

Mer positivt enn negativt. Vil heller ha en som kan fikse PCen sin selv enn en rådvill prinsesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...