AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg har drevet litt nettdating. Og inntrykket jeg sitter med er at damene får langt mer napp enn menn. Jeg kan velge mellom en haug med menn å gå på date med, mens mannfolk som jeg har datet sier at de får sjelden og nesten aldri napp... og at akkurat det er dritkjedelig med nettdatingen. Dvs... da har vi damer et forsprang... og en stor fordel. Jeg har en mann som jeg er sammen med, men jeg er usikker på om han er useriøs eller ikke. Men har funnet ut at det er egentlig jeg som har roret uansett. Jeg kan sette krav, og finner meg lett en ny date hvis han ikke viser seg å være seriøs nok. Noen som vet om det virkelig er slik? Har damene større sjans og napp på datingsider enn menn? Anonymous poster hash: 898bd...b86
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Ja. Ja, jeg får ganske mange napp..... og når jeg tenker på det så bør jeg stille mer krav til mennene, og ikke la de behandle meg useriøst.... for jeg får jo nye date på sekundet om jeg vil... hele tiden.. Så har ikke få å velge i. Så i går bestemte jeg meg for å si i fra til han som jeg sammen med for tiden. Han virker useriøs ut på sett og vis. Det kan virke som om han gir faen i om han mister meg, men når jeg konfronterer han med ting så virker han ikke så "høy i hatten" ut allikevel. Så jeg velger å fortsette å satse på han, men godt å vite at vi kvinner kan stille litt krav til oppførselen til mannfolkene. Anonymous poster hash: 898bd...b86
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Noen damer, i hvert fall. Ikke denne dama Da er du gjerne på feile nettsider? På noen nettsider får man veldig mange tilbud... Men jeg er gjerne mer populær på nettet enn i virkeligheten... Har spurt mannfolkene om bildene mine lyver.. Men da sier de fleste at jeg er mye penere i virkeligheten, så får håpe at de ikke lyver om det. Men kommer gjerne ann på datingside. Har vært på datingssider der jeg har fått mindre respons. Men på møteplassen har jeg fått veldig mye respons Anonymous poster hash: 898bd...b86 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Noen damer, i hvert fall. Ikke denne dama Hvem er du? Kunne du tenkt deg å gå på date med meg? Jeg er også 75-modell. Anonymous poster hash: 12c78...954
Petra75 Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Da er du gjerne på feile nettsider? På noen nettsider får man veldig mange tilbud... Men jeg er gjerne mer populær på nettet enn i virkeligheten... Har spurt mannfolkene om bildene mine lyver.. Men da sier de fleste at jeg er mye penere i virkeligheten, så får håpe at de ikke lyver om det. Men kommer gjerne ann på datingside. Har vært på datingssider der jeg har fått mindre respons. Men på møteplassen har jeg fått veldig mye respons Anonymous poster hash: 898bd...b86 Har vært på Tinder og Sukker. Hvis du får mange henvendelser så er du vel en av de pene damene, da. Menn har en tendens til å gå for de samme, har jeg inntrykk av. 3
Petra75 Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Hvem er du? Kunne du tenkt deg å gå på date med meg? Jeg er også 75-modell. Anonymous poster hash: 12c78...954 Dater ikke AB- er 4
sjonkelrolf Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Å stille det spørsmålet er vel det samme som å spørre "hvilken farge hadde Napoleons hvite hest?" 2
Gjest PetterPanne Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 Ja, jeg får ganske mange napp..... og når jeg tenker på det så bør jeg stille mer krav til mennene, og ikke la de behandle meg useriøst.... for jeg får jo nye date på sekundet om jeg vil... hele tiden.. Så har ikke få å velge i. Så i går bestemte jeg meg for å si i fra til han som jeg sammen med for tiden. Han virker useriøs ut på sett og vis. Det kan virke som om han gir faen i om han mister meg, men når jeg konfronterer han med ting så virker han ikke så "høy i hatten" ut allikevel. Så jeg velger å fortsette å satse på han, men godt å vite at vi kvinner kan stille litt krav til oppførselen til mannfolkene. Anonymous poster hash: 898bd...b86 Kan det være fordi han vet han bare er en i mengden at han egentlig gir litt faen i å bry seg?
draug 75 Skrevet 14. april 2015 #11 Skrevet 14. april 2015 Hvis du leser mitt emne "Anekdotisk bevis" så har jeg beskrevet et tilfelle med ei kvinne med blank tinderprofil jeg matchet med, som senere sletta meg, muligvis fordi åpningsmeldinga mi var for kjedelig. Dvs at selv med blank profil hadde hun flere tilbud enn hun kunne gjøre med. Ei anna kvinne jeg bruker å treffe hintet om at jeg vel far fryktelig dreven og plukket opp tinderdamer "hele tiden." Jeg unnvek klokelig spørsmålet først, men tredje gang vi møttes fortalte jeg henne sannheten. Det er noe slikt som 25 - 30 liker for hver match. Det overrasket henne (Hun trakk seg faktisk litt unna og så granskende på meg: "hvorfor vil ingen andre ha ham, tro, hva er det jeg overser") Enda er jeg, som det sies, langt mer enn gjennomsnittlig kjekk. Jeg har en profil med bilder jeg har fått kvinnelige venner til å kåre. Og de som treffer meg, sier at profilen min virkelig skiller seg ut positivt. Så langt tinder. Jeg hadde ikke segt noe om ikke tendensen hadde vært den samme på Sukker. Så ja. Damene har større sjans å få napp på datingsider. En sak er at det er flere menn enn kvinner på de aller fleste sider. Men en annen sak er følgende: Det er de aller aller aller mest attraktive mennene som i det hele tatt har sjans. De velger og vraker i hundrevis av kvinner. Og kvinnene på sin side, de forstår ikke den sammenhengen... 7
draug 75 Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 Ja, jeg får ganske mange napp..... og når jeg tenker på det så bør jeg stille mer krav til mennene, og ikke la de behandle meg useriøst.... for jeg får jo nye date på sekundet om jeg vil... hele tiden.. Så har ikke få å velge i. Så i går bestemte jeg meg for å si i fra til han som jeg sammen med for tiden. Han virker useriøs ut på sett og vis. Det kan virke som om han gir faen i om han mister meg, men når jeg konfronterer han med ting så virker han ikke så "høy i hatten" ut allikevel. Så jeg velger å fortsette å satse på han, men godt å vite at vi kvinner kan stille litt krav til oppførselen til mannfolkene. Anonymous poster hash: 898bd...b86 Det er jo fordi han gjør det. Han er en av de få menn som får nettdating til å fungere. En av prinsene. 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 Jeg fant han som nå er eksen min etter 1 uke med nettdating. Så noen mnd etter det ble slutt fikk jeg tinder og var på 1. date med han som nå er min samboer etter 11 dagerAnonymous poster hash: a3b1f...8a4
Gjest Minesveiper Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 (endret) Jeg fortalte om min kolega for noen uker siden på 32-33+ som hadde fått 150 meldinger på møteplassen, hun hadde hatt profil der en måned. Nå er hun oppe i 249 meldinger. Hun kan basicly velge og vrake. Jeg har en kompis som er aktiv på alle datingappene på mobil + møteplassen, og han har virkelig jobbet ræven av seg for å få møte de 3-4 damene han har møtt. Han har måtte skrive til 100x antall damer bare for å få svar av noen, og hvor bare noen av dem er villig til å møte han. Jeg har aldri vært fan av nettdating og føler man kommer lengre med å kunne sjarmere damer irl. Konkurransen er ikke like stor da de fleste norske menn er sjenerte og tafatte bortsett fra på byn, men da er de ikke like sjarmerende Endret 14. april 2015 av Minesveiper
Sandie Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 Jeg har drevet litt nettdating. Og inntrykket jeg sitter med er at damene får langt mer napp enn menn. Jeg kan velge mellom en haug med menn å gå på date med, mens mannfolk som jeg har datet sier at de får sjelden og nesten aldri napp... og at akkurat det er dritkjedelig med nettdatingen. Dvs... da har vi damer et forsprang... og en stor fordel. Jeg har en mann som jeg er sammen med, men jeg er usikker på om han er useriøs eller ikke. Men har funnet ut at det er egentlig jeg som har roret uansett. Jeg kan sette krav, og finner meg lett en ny date hvis han ikke viser seg å være seriøs nok. Noen som vet om det virkelig er slik? Har damene større sjans og napp på datingsider enn menn? Anonymous poster hash: 898bd...b86 Jeg sitter med samme inntrykk som deg.Samtidig synes jeg det er en tvilsom ære å være populær jente på en datingside.Det er mange useriøse menn ute og går,og det kan være vanskelig å vite hvem som er seriøse.Men slik vil det jo være om man møtes på byen eller andre steder irl også. Det finnes menn på nettet som har seg selv å takke for at ingen vil treffe dem.Mange legger veldig lite innsats i profiltekst og ikke minst bilder.Samtidig er det nok en del menn som er uheldige,og blir forhåndsdømt for hardt av kvinner der.Jeg har selv datet en del menn som har blitt veldig glade over å endelig få kontakt med noen,og dette har vært helt vanlige menn med et normalt pent utseende,fast jobb og velutviklet sosial IQ. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #16 Skrevet 14. april 2015 Ja, når norske kvinner ikke gidder å ta initiativ så må jo menn gjøre det. For øvrig er holdninger som dine en grunn til at jeg stort sett holder meg unna norske kvinner, går heller for mellomeuropeiske med helt andre verdier Anonymous poster hash: be211...2bd
Gjest AnonGangerTo Skrevet 14. april 2015 #17 Skrevet 14. april 2015 Nå må dere menn slutte å klage at vi kvinner velger og vraker dere. Av de ti mennene jeg har vært på date med siden januar har jeg vraket en. Det hjelper meg lite å vite at jeg har et normalt pent utseende, intelligens, høy utdannelse og gjennomsnittlig kropp, når jeg opplever det motsatte av det TS beskriver.
Gjest Kili Skrevet 14. april 2015 #18 Skrevet 14. april 2015 De fleste damer tørr jo ikke ta kontakt først, de venter bare på at menn gjør det. Ja menn er ikke sen med det.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #19 Skrevet 14. april 2015 Nå må dere menn slutte å klage at vi kvinner velger og vraker dere. Av de ti mennene jeg har vært på date med siden januar har jeg vraket en. Det hjelper meg lite å vite at jeg har et normalt pent utseende, intelligens, høy utdannelse og gjennomsnittlig kropp, når jeg opplever det motsatte av det TS beskriver. Klager og klager, man påpeker bare et faktum når det gjelder kjønnsdynamikk. Det er viden kjent, generelt, at kvinner i mye større grad enn menn har valgmuligheter når det gjelder forhold og dating. Anonymous poster hash: be211...2bd 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #20 Skrevet 14. april 2015 Ja, når norske kvinner ikke gidder å ta initiativ så må jo menn gjøre det. For øvrig er holdninger som dine en grunn til at jeg stort sett holder meg unna norske kvinner, går heller for mellomeuropeiske med helt andre verdier Anonymous poster hash: be211...2bd Ja pengegriske lykkejegere som puler seg til oppholdstillatelse og senere dumper mennene som en varm lort. Lykke til med det Anonymous poster hash: f172e...028 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå