AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Trenger en billig pc og skriver. Skal brukes til Word/dokumenter, bildelagring, JAVAskjemaer på internett og utskrifter Og en billig skriver...hvor få ta i? Med billig mener jeg BILLIG. Ikke 3000krAnonymous poster hash: eb30c...82d
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 PC kan jeg ikke hjelpe deg med.. for det er det lenge siden jeg kjøpte... har laptop via jobben. Printer derimot måtte jeg kjøpe ny for en liten måned siden. Da hadde Expert ryddesalg, og jeg sopte med meg en Epson Expression Home XP-225 (en wifi multifuksjonsskriver) til 799,- Det er en blekkskriver, og blekk kjøper jeg fra ebay i uk og betaler £16,49 (under 200 kroner) for 20 patroner
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Ok. Men synes 800kr var drøyt. Men så de hadde skriver til 300kr på lefdal.....Anonymous poster hash: eb30c...82d
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 (endret) Ok. Men synes 800kr var drøyt. Men så de hadde skriver til 300kr på lefdal.....Anonymous poster hash: eb30c...82d Og jeg syntes det var helt ok for en wifi printer/scanner/kopi maskin. Funker fett fra iPhonen også. Men trenger du ikke wifi funksjonen, og greit kan leve med kabel, så finner du lavere priser ja Edit: Du får en til under 250,- også hos Lefdal Endret 14. april 2015 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Og jeg syntes det var helt ok for en wifi printer/scanner/kopi maskin. Funker fett fra iPhonen også. Men trenger du ikke wifi funksjonen, og greit kan leve med kabel, så finner du lavere priser ja Du tjener sikkert 3 ganger så mye som meg jeg ønsker ikke en wifiskriver, kan godt være kabel.. Jeg vil ha det minst mulig fancy, og når det gjelder PC unngår jeg alt som har med Apple og gjøre, vil ha god gammeldags windows, med java og det hele.Anonymous poster hash: eb30c...82d
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 (endret) Du tjener sikkert 3 ganger så mye som meg jeg ønsker ikke en wifiskriver, kan godt være kabel.. Jeg vil ha det minst mulig fancy, og når det gjelder PC unngår jeg alt som har med Apple og gjøre, vil ha god gammeldags windows, med java og det hele.Anonymous poster hash: eb30c...82d wifi behovet mitt er rent bygningsteknisk basert. Plassen for printeren er i en annen etasje enn der jeg har laptop'en App'en bare fulgte med, det var kvaliteten på maskinen og brukervennligheten som var avgjørende for min del. Jeg har hatt mine runder med en wifi farvelaser fra SørKoreanseke Samsung.... og den og jeg snakket på langt nær samme språk...for å si det pent Det gjorde derimot Epson'en og jeg så den var det en lek å sette opp. Endret 14. april 2015 av Lille-pus
Lutetium 71 Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 wifi behovet mitt er rent bygningsteknisk basert. Plassen for printeren er i en annen etasje enn der jeg har laptop'en App'en bare fulgte med, det var kvaliteten på maskinen og brukervennligheten som var avgjørende for min del. Jeg har hatt mine runder med en wifi farvelaser fra SørKoreanseke Samsung.... og den og jeg snakket på langt nær samme språk...for å si det pent Det gjorde derimot Epson'en og jeg så den var det en lek å sette opp. Hvor ble den av? Søpla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå