AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Ja.. Når noen smiler, får de det man kaller dollarsmil. Det store smilet med store tenner, og linjen som går fra nesen og munnvikene går bredere ut. Mens på enkelte, går den linjen rett ned, og de har noen veldig smale og små smil..de har ofte dårligere selvtillit?Anonymous poster hash: 1e065...d0e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Atte...hæ? Jeg har vel det som kalles dollarsmil da. Fått fortalt jeg har veldig fint smil/fine tenner. Smiler stort og bredt, og folk oppfatter meg som selvsikker, svært glad og sprudlende. Jeg har null selvtillit, er dypt, dypt deprimert, suicidal og lider av komplisert sorg. Du kan ikke se slikt på folk. De som har det verst er gjerne de som er mest oppsatt på å skjule det.Anonymous poster hash: d2c95...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Ja.. Når noen smiler, får de det man kaller dollarsmil. Det store smilet med store tenner, og linjen som går fra nesen og munnvikene går bredere ut. Mens på enkelte, går den linjen rett ned, og de har noen veldig smale og små smil..de har ofte dårligere selvtillit?Anonymous poster hash: 1e065...d0e Om du egentlig mener dollarglis, kan jeg være enig. http://no.wikipedia.org/wiki/Dollarglis At dårlig økonomi kan påvirke tannhelsa kan nok påvirke hvor mye folk smiler. Men det kan også fornuftig bruk av tannkrem. Tannkrem er billig. Anonymous poster hash: 30392...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå