Gå til innhold

Jeg blir GAL! Tramping, pissing, snakking. Hører ALT!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe så jævlig til dårlig støyisolering her. Selv om jeg bor øverst. Selv om jeg bor på enden. Da jeg flyttet inn var det knepptyst, men etter et par uker kom naboen kom tilbake. Og han tramper. Frem og tilbake, frem og tilbake, i flere minutter. Dette er snakk om SMÅ hybler, hva faen er det folk holder på med? Han er ikke svær, liten fyr med briller og ikke har han klumpfot heller ut fra hva jeg har sett. Han har ingen unnskyldning. Hvorfor må noen bare gå sånn? Prøver de å booste selvtilliten sin eller noe med å late som de er hulken selv når ingen ser på? Det som er irriterende er at selv med ørepropper så kjenner du vibrasjonene. Har vært borti det før i et kollektiv med at en liten gutt med rødt hår lagde dobbelt så mye lyd som alle andre.

Og badet. Selvsagt må han stå og tisse rett i vannet for maksimal gjenklang. ALLTID ropegjesping om morgenen. Kan ikke gjespe vanlig, MÅ legge på skikkelig med lyd så alle i nærheten hører det gjennom ventilasjonsanlegget. Sover alltid med vinduet pip åpent selv i mange minus, slamrer det igjen så det rister i hele blokka om morgenen og det slamrer som et helvete når det blåser. Vedder på at det stinker så jævlig av han at han må ha det såpass åpent for ikke å bare sovne inn av sin egen kroppslukt om natta.

Så skal han spille data. Med ujevne mellomrom roper den lille jomfruen til når det går dårlig i hans digitale "virkelighet". SKAFF DEG ET LIV.

Takk for meg, flytter om 47 dager.

Anonymous poster hash: 7fb94...ef1
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er tragisk

Anonymous poster hash: 99332...e37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe så jævlig til dårlig støyisolering her. Selv om jeg bor øverst. Selv om jeg bor på enden. Da jeg flyttet inn var det knepptyst, men etter et par uker kom naboen kom tilbake. Og han tramper. Frem og tilbake, frem og tilbake, i flere minutter. Dette er snakk om SMÅ hybler, hva faen er det folk holder på med? Han er ikke svær, liten fyr med briller og ikke har han klumpfot heller ut fra hva jeg har sett. Han har ingen unnskyldning. Hvorfor må noen bare gå sånn? Prøver de å booste selvtilliten sin eller noe med å late som de er hulken selv når ingen ser på? Det som er irriterende er at selv med ørepropper så kjenner du vibrasjonene. Har vært borti det før i et kollektiv med at en liten gutt med rødt hår lagde dobbelt så mye lyd som alle andre.

Og badet. Selvsagt må han stå og tisse rett i vannet for maksimal gjenklang. ALLTID ropegjesping om morgenen. Kan ikke gjespe vanlig, MÅ legge på skikkelig med lyd så alle i nærheten hører det gjennom ventilasjonsanlegget. Sover alltid med vinduet pip åpent selv i mange minus, slamrer det igjen så det rister i hele blokka om morgenen og det slamrer som et helvete når det blåser. Vedder på at det stinker så jævlig av han at han må ha det såpass åpent for ikke å bare sovne inn av sin egen kroppslukt om natta.

Så skal han spille data. Med ujevne mellomrom roper den lille jomfruen til når det går dårlig i hans digitale "virkelighet". SKAFF DEG ET LIV.

Takk for meg, flytter om 47 dager.

Anonymous poster hash: 7fb94...ef1

Sier det samme til deg.

Anonymous poster hash: 8ec40...e8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, føler med deg, ts :P Har det litt slik selv. Jeg er litt var for lyder, og holder på å få fnatt av naboene enkelte ganger.

Men tenk at når du hører ham så godt, så hører han deg like godt... Jeg blir halvgal av naboen under som hyler av latter til langt på natt, han sitter tydeligvis og har netflixmaraton for seg selv hver bidige aften. Men han hører garantert når vekkerklokken min ringer kl halv seks om morgenen, og jeg står opp og går omkring og styrer med dotrekking og vann som renner og full morgenpakke.

Tenk på det som motivasjon til å jobbe hardt for å skaffe deg enebolig :P

Anonymous poster hash: 7b1a3...761
  • Liker 1
Skrevet

Jeg leier i kjelleren hos et par, og har stua og soverom rett under deres soverom (har jeg etter hvert skjønt).... Kudos til mannen da, som holder ut leeeeeenge. Også pusset de opp hos meg før de pusset opp sitt eget, noe som har ført til banking og borr nesten hver dag helt siden jeg flyttet inn. Tror heldigvis de begynner å bli ferdige.

Bortsett fra det er det et supert sted å bo da, men skulle gjerne ønske det var litt tykkere mellom veggene iblant.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på han gjør det med vilje lol men forstår frustrasjonen din godt!
Jeg måtte selv flytte fra en fin leilighet pga det var så lytt mellom leilighetene og jeg taklet det rett og slett ikke! Promping på do, tven fra naboen, skritt over hørtes ut som brutale tramp osv.
Neste gang du er på visning bør du spesifikk gå etter de nyere leilighetene som har betong vegger på 1-2 meter imellom og ikke bare de som har 20 cm betong, treverk, spon eller gips.

Anonymous poster hash: 6b5d2...bec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...