Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det her høres sikkert helt fantasieventyr ut.

Men jeg gikk tur i skogen i går. For å gjøre en lang historie kort kom jeg over plastikkpakker som var gjemt et sted. Inni dem var det et brunlig hvitt pulver samt masse kontanter. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre så jeg gikk hjem igjen. Etter å ha sjekket mye på internett er jeg fortsatt i villrede. Om jeg ringer politiet om det jeg fant, men tar pengene selv, tror dere de vil oppdage det? At pengene er vekk men ikke pulveret? Jeg regner med det er narkotika.

Anonymous poster hash: 847f9...f4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tar penger fra et slikt funn kan jeg forsikre deg om at politiet er det siste du bør bekymre deg for..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om du tar penger fra et slikt funn kan jeg forsikre deg om at politiet er det siste du bør bekymre deg for..

Hvordan da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da?

De som har lagt pengene der vil selvfølgelig ha dem igjen, og deres metoder er ikke så snille som politiets, for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 76955...93e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet og drit i å vurder å ta pengene selv.

Anonymous poster hash: 265f4...3a9

Skrevet

Hvordan da?

Det er svært harde miljøer som jobber med omsetning av så store kvanta narkotika. Vi er i Norge, så de ville nok ikke drept deg om de fant ut hvem du var, men sjansen for at du mistet funksjonen i et ledd eller to ville være til stede. Gitt at det er snakk om så store summer som jeg får inntrykk av.

Narkotikaforbrytelser hjemler pågripelse, men på ordensvaktkurs lærte jeg i alle fall å aldri pågripe folk for narkotikaforbrytelser selv, på grunn av faren for gjengjeldelse. Og da snakker vi om smålangere som blir tatt med 10-15 gram hasj.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kontanter?

Jeg ville tatt de :D og hvordan i allverden skal de finne ut at det er ts som har tatt pengene?

Anonymous poster hash: 79a51...829

Skrevet

Ved at TS plutselig begynner å bruke penger, og de finner nok ut hvem som varslet politiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...