Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Kan noen fortelle meg hva ip-telefoni er, hvor jeg kan finne informasjon, og hvordan dette fungerer som et alternativ til vanlig fasttelefon? :oops: :klø:
Gjest Dalwhinnie Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Veldig enkelt forklart er IP-telefoni å ringe via bredbåndet med en telefon du har koblet til bredbånduttaket. Pc'en trenger ikke å være påslått for å bruke telefonen, kvaliteten skal være like god som vanlig telefoni (som i stor grad faktisk benytter samme prisnispp for overføring av signalene) og du sparer mye penger på det. Du finner mer om det her: http://www.telio.no/?_p=85
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Er det noen her som har erfaring med det - jeg tenker på pris og andre ting?
Iselilja Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 Jeg bruker Telio og har bare gode erfaringer:)
Anders26år Skrevet 23. august 2004 #5 Skrevet 23. august 2004 Telio skal visst være det beste ,ja . Husk med IP telefon så ringer du gratis til alle vanlige telefoner . Knall det!?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Televoip for de som ikke ringer så mye. Ingen faste avgifter og litt billigere å ringe med enn telenor og tele2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå