AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Har en liten, hvit dings jeg stapper et SD minnekort inn i. Får overført bilder fra kameraet til iPaden på den måten. Men hvordan får jeg overført bilder FRA iPaden TIL minnekortet? Har iPad mini, ikke oppdatert siden 2013 elns. IOS 6 eller 5 kanskje. Trenger hjelp med dette altså!Anonymous poster hash: 163fb...d8a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Den hvite dingsen er koblet til via usbAnonymous poster hash: 163fb...d8a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Det er en sånn en jeg har Anonymous poster hash: 163fb...d8a
iVideoKurs Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Hei! Minnekortleseren skal være veldig enkel å bruke om det ikke er feil på den. Du kobler den til iPaden og så setter du inn SD-kortet ditt. Når dette er gjort skal iPaden åpne opp Bilder-appen automatisk. Om dette ikke fungere kan du prøve å skru av låsen på SD-kortet ditt. Om dette heller ikke fungerer, kan en siste utvei være å oppdatere iPaden til siste iOS. Har du kjøp den hos Apple, og den ikke fungerer, så kan du benytte deg av reklamasjonsretten i henhold til Forbrukerkjøpsloven
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Hei! Minnekortleseren skal være veldig enkel å bruke om det ikke er feil på den. Du kobler den til iPaden og så setter du inn SD-kortet ditt. Når dette er gjort skal iPaden åpne opp Bilder-appen automatisk. Om dette ikke fungere kan du prøve å skru av låsen på SD-kortet ditt. Om dette heller ikke fungerer, kan en siste utvei være å oppdatere iPaden til siste iOS. Har du kjøp den hos Apple, og den ikke fungerer, så kan du benytte deg av reklamasjonsretten i henhold til Forbrukerkjøpsloven Jeg vet det men jeg skulle få bilder FRA iPaden til minnekortet. Søkte endel om det på nettet i går og det er visst fysisk umulig. Noe tull Apple har funnet på. Men har et nytt spørsmål: hvis jeg kobler iPaden til PCen, vil iPaden dukke opp som et slags eksternt minnekort som gir meg muligheten til å hente ut bilder fra iPaden og inn på PCen? (Windows). Da vil jeg jo kunne overføre bildene fra pcen og inn på minnekortet ...puh... Anonymous poster hash: 163fb...d8a
Neket Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Jeg vet det men jeg skulle få bilder FRA iPaden til minnekortet. Søkte endel om det på nettet i går og det er visst fysisk umulig. Noe tull Apple har funnet på. Men har et nytt spørsmål: hvis jeg kobler iPaden til PCen, vil iPaden dukke opp som et slags eksternt minnekort som gir meg muligheten til å hente ut bilder fra iPaden og inn på PCen? (Windows). Da vil jeg jo kunne overføre bildene fra pcen og inn på minnekortet ...puh... Anonymous poster hash: 163fb...d8a Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå