AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 NAV "sponser" ikke førerkort på hvem som helst. Går på AAP og går til psykolog, bor midt i ingenmannsland dessverre, men har ikke råd til å flytte. Minstesats aap gir ikke akkurat rom for slike ting. Har ikke råd til førerkort og kjøretimer. Dvs det er ekstremt vanskelig å (hvis jeg blir frisk) få seg en real jobb, og komme seg hit og dit. For det første, skal jobben være av en slik type at suksessraten (mtp å ikke få psykisk tilbakefall) er høy, men det er veldig begrensede muligheter mtp at jeg bor i ingenmannsland og ikke kommer meg noe sted det ikke går tog. Kan ikke gå ubegrenset heller pga ødelagt ben. Men dere som var i en sånn situasjon, hvordan løste dere det? Med førerkort og bil hadde alt vært mye lettere, også mtp sosial angst og tog/buss.. Anonymous poster hash: ea963...8af
tussi84 Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Du har jo ikke råd til å ha bil. Det å kjøpe bilen er enkelt men du må betale bil lån evt, forsikring, årsavgift, bompenger for parkering evt.. og så kommer jo reperasjon og vedlikehold i tillegg. Det blir lett 3 til 4000 mnd minimum.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Du har jo ikke råd til å ha bil. Det å kjøpe bilen er enkelt men du må betale bil lån evt, forsikring, årsavgift, bompenger for parkering evt.. og så kommer jo reperasjon og vedlikehold i tillegg. Det blir lett 3 til 4000 mnd minimum.Jeg bor sammen med en person... Som ikke har råd til å sponse førerkortetAnonymous poster hash: ea963...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå