Gå til innhold

Etter en uke med knekkebrøddiett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg gått ned 3 kg:) er så gla nå! Flere her som bruker denne dietten som vil dele erfaringer?

Anonymous poster hash: 4bf81...5b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grattis... kom tilbake to uker etter du er ferdig, du, og si hva du veier da... 3 kg på en uke er IKKE sunt.

Anonymous poster hash: 25632...0e8
  • Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet

Grattis... kom tilbake to uker etter du er ferdig, du, og si hva du veier da... 3 kg på en uke er IKKE sunt.

Anonymous poster hash: 25632...0e8

Det interessante blir hvor mye vedkommende har lagt på seg etpar uker etter endt diett.....Sunt vekttap er mellom 0.5 kg - 1 kg pr uke....

Gjest earlgrey
Skrevet

Har du bare spist knekkebrød i en uke? Og hvilket pålegg? Hvor mange om dagen? Trent noe i tillegg?;)

Som gundagrynte sier, 3 kg på en uke er ikke så sunt, men regner kanskje med du har mistet vannvekt, derfor lite sannsynlig at den store negangen fortsetter i samme tempo fremover

Skrevet

Antakeligvis en del vann + tarminnhold, men allikevel en usunn vektnedgang, som gjør at du vil mange både mikro- og makronæringsstoffer. Ikke noe å anbefale, og jeg håper at INGEN lar seg inspirere av dette.

• Liker 1
Skrevet

Noen går lett ned tre kilo på en uke når man kommer i ketose. 2 kg er vann og man går mest ned i starten. Alder, antall kilo og høyde, aktivitetsnivå, kroppsform. Det er mye som spiller inn.

Å gå på en kur er veien å gå hvis man vil risikere å blir en jo-jo-slanker. Finn ut hva du kan trives med, og la det bli en livstil.

Vet at mange sliter med tidsperspektivet. Men, når man tenker over hvor raskt tiden flyr, det er ikke lenge siden det var desember, og hvis man ser seg tilbake kan man se at man kunne ha endret mye som ville vært bra for en selv. Tre kilo i måneden minus desember og halve januar er ca. 33 kilo på et år.

De fleste sliter heldigvis ikke med så mange kilo, men enhver må spille på lag med tiden. Tid er ikke noe som går, men noe som kommer, og ikke noe som må få lov til å stjeles av stress og "tidstjueriet" (en roman av Michal Ende, Momo). Hele veien må mennesker ta valg. Noen er avhengig av sukker og blandng sukker og fett er ekstra avhengighetskapende. Det er sterke abstinenser, noen er i tillegg avhengig av cola eller pepsi. Hvis jeg var kostholds-ekspert, ville valget falgt på lavkarbo som levesett. Rene produkter, alt laget fra bunnen (bortsett fra egg), unngå f.eks. blandingskrydder.

Noen f.eks. elsker sjokolade, ikke bare selve søtsmaken, sjokolade og konjakk er min favoritt.

Man må innse at man alltid kommer til å elske sjokolade, men modere seg.

Overvekt og fedme burde om ikke lenge bli tatt på alvor på Stortinget. Be de opprette klinikker der man kan bli henvist til av fastlegen. Forebyggende medisin har alltid lønnet seg, og mat er medisin.

Desember er sannsynligvis den siste måneden i året (gjelder ikke meg), noen kan tenke på ordet slanking, det skal bakes, julebord, mat av ulike varianter ute shoppingsrunden, og alt dette før lille-julaften.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du har mistet er stort sett vann. Hvor mange kalorier per dag spiser du?

Anonymous poster hash: e8ea1...70c

Skrevet

Hørtes teit ut.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Hørtes teit ut.

Ferdig snakka.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, tS!!! ikke hør på disse sjalu KGkjerringene!!! de er bare sjalue og feite hele gjengen!! stå på, hvor mange knekkebrød har du spist? ble det over 10 stk? Hadde du smør på? Du er sykt kul, håper jeg blir som deg<3

:plystre::plystre::plystre::plystre::plystre::plystre:

Anonymous poster hash: 1e61d...7b1
  • Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet

Gratulerer, tS!!! ikke hør på disse sjalu KGkjerringene!!! de er bare sjalue og feite hele gjengen!! stå på, hvor mange knekkebrød har du spist? ble det over 10 stk? Hadde du smør på? Du er sykt kul, håper jeg blir som deg<3

:plystre::plystre::plystre::plystre::plystre::plystre:

Anonymous poster hash: 1e61d...7b1

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...